site
stats
حیرت انگیز

پاکستانی طالبعلم کا امریکا میں منفرد اعزاز

واشنگٹن: امریکا میں پاکستانی طالبعلم نے منفرد اعزاز اپنے نام کرلیا۔ واصف معین نے امریکی سینیٹ میں اسلحہ کی فروخت کے خلاف ایسی زبردست، مدلل اور پر مغز تقریر کی کہ سب ہی عش عش کر اٹھے۔ اس کے بعد امریکی سینٹ نے اسلحہ کی فروخت سے متعلق نیا قانون منظور کرلیا۔

مظفر گڑھ کے رہائشی 16 سالہ واصف معین نے یوتھ ایکسچینج پروگرام کے تحت امریکی اسکالر شپ حاصل کی۔ وہ پہلا پاکستانی ہے جس نے امریکی سینیٹ میں تقریر کر کے بغیر جانچ پڑتال کے اسلحہ فروخت کرنے کے خلاف قانون منظور کروایا۔

wasif-2

واصف نے گفتگو کرتے ہوئے کہا، ’امریکا میں مجھے کسی امریکی کی طرح ہی یکساں عزت ملی۔ میرے ساتھ وہاں ایسے ہی برتاؤ کیا گیا جیسے کسی امریکی شہری کے ساتھ کیا جاتا ہے‘۔

واصف نے امریکی سینیٹ کا پاکستانی اسمبلی سے تقابل کرتے ہوئے کہا، ’امریکی سینیٹ میں سب بولنے والے کی بات سنتے ہیں۔ وہاں کوئی کسی کو نہیں ٹوکتا۔ میں جب پاکستان کی قومی اسمبلی میں گیا تو وہاں دیکھا کہ ایک شخص کے بات کرنے کے دوران دوسرے اعتراض کرنا شروع کردیتے ہیں‘۔


Pakistani Boy Wasif Moin Compel US Law… by arynews

واصف کے والد رانا معین نے اپنے سپوت پر فخر کا اظہار کرتے ہوئے وزیر اعلیٰ شہباز شریف سے اپیل کی کہ وہ ان کے بیٹے کی اعلیٰ تعلیم کے لیے مالی معاونت کریں۔ انہوں نے کہا کہ حکومتی ارکان کی جانب سے واصف کی حوصلہ افزائی اس جیسے کئی دیگر طالبعلموں کی آگے بڑھنے کی لگن میں اضافہ کرے گی۔

واصف او لیولز کا طالبعلم ہے اور وہ مزید تعلیم کے لیے دوبارہ امریکا جانے کا ارادہ رکھتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top