The news is by your side.

Advertisement

ہم دوسرے ٹیسٹ میں بھرپور کم بیک کریں گے: امام الحق

ایڈلیڈ: قومی کرکٹ ٹیم کے اوپنر بلے باز امام الحق کا کہنا ہے کہ ڈے نائٹ ٹیسٹ کرکٹ کے لیے اچھا ہے، میچ میں سوفیصد کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق ایڈلیڈ میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے امام الحق نے کہا کہ ہم دوسرے ٹیسٹ میں بھرپور کم بیک کریں گے، چانس ملا تو سو فیصد کارکردگی دکھاؤں گا۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ عباس اچھے بولر ہیں، پنک بال کے ساتھ ٹف ٹائم دے سکتے ہیں۔

اسی طرح قومی ٹیسٹ کرکٹ ٹیم کے کپتان اظہر علی نے بھی دوسرا ٹیسٹ میچ کم بیک کے لیے اہم قرار دیا ہے، ان کا گزشتہ روز میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ کسی کھلاڑی کی صلاحیت پر شک نہیں ہے، دوسرے میچ میں خامیوں پر قابو پائیں گے۔

اظہر علی نے بابر اعظم کی کارکردگی کو سراہتے ہوئے کہا تھا کہ بابر ہر فارمیٹ میں اچھا کھیل رہے ہیں، ٹیسٹ کرکٹ میں اب ان سے اوپر کے نمبروں پر بیٹنگ کرانا چاہتے ہیں، بابر کا بیٹنگ آرڈر میں نمبر اس وقت تبدیل کیا گیا جب وہ پرفارم نہیں کررہے تھے۔

کسی کھلاڑی کی صلاحیت پر شک نہیں، خامیوں پر قابو پائیں گے، اظہر علی

خیال رہے کہ آسٹریلیا کے خلاف پہلے ٹیسٹ میچ میں شکست کے بعد پاکستانی ٹیم دوسرے میچ میں کم بیک کرنے کے لیے پرعزم ہے، ڈے نائٹ ٹیسٹ کے لیے پریکٹس کا آغاز آج سے ہوگا۔

دوسرا ٹیسٹ میچ کھیلنے کے لیے پاکستانی ٹیسٹ ٹیم گزشتہ روز برسبین سے ایڈلیڈ پہنچی، دوسرا ٹیسٹ 29 نومبر سے کھیلا جائے گا، آسٹریلیا کو سیریز میں ایک صفر کی ناقابل شکست برتری حاصل ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں