پہلاٹیسٹ : ویسٹ انڈیز نے7وکٹوں پر244بنالیے -
The news is by your side.

Advertisement

پہلاٹیسٹ : ویسٹ انڈیز نے7وکٹوں پر244بنالیے

جمیکا: ویسٹ انڈیز نےپاکستان کے خلاف تین ٹیسٹ میچوں کی سیریز کےپہلے ٹیسٹ میچ میں7وکٹوں پر244رنزبنالیے۔

تفصیلات کےمطابق جمیکا کے سبینا پارک میں پہلے ٹیسٹ میچ میں پاکستان نےٹاس جیت کر پہلے فیلڈنگ کافیصلہ کیا اوردوسرے ہی اوور میں می کریگ بریتھ ویٹ محمد عباس کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔

محمد عامر نے ہیٹ میئر اور شے ہوپ کو بھی زیادہ دیر وکٹ پرٹکنےنہ دیا۔ہیٹ میئر 11 اور ہوپ 2 رنز بناسکے، اس کے بعد وشال سنگھ 9 رنز بناکر وہاب ریاض کی گیند کا شکار ہوئے۔

کھانے کا وقفہ ہوا تو میزبان ٹیم نے چار وکٹوں کے نقصان پر 71 رنز بنائے تھے، کیرن پاول 31 اور روسٹن چیز 12 رنز پر کھیل رہے تھے۔

کھانے کے وقفے کے بعد کیرون پاول بھی ویسٹ انڈیز کے مجموعی اسکور میں 33 رنز کا اضافہ ہی کرسکے انہیں محمد عامر نے آؤٹ کیا۔ان کے بعد شین ڈاروچ 56 اور روسٹن چیز 63 رنز بنا کر یاسر شاہ کی گیندوں کا کا شکار ہوئے۔

اس کے بعد پہلے روز کا کھیل کم روشنی کے باعث وقت سے قبل ہی ختم کر دیا گیا۔اس کے بعد پہلے روز کا کھیل کم روشنی کے باعث وقت سے قبل ہی ختم کر دیا گیا۔


پہلا ٹیسٹ: پاکستان کا ویسٹ انڈیز کے خلاف فیلڈنگ کا فیصلہ


پاکستان اور ویسٹ انڈیز کی ٹیمیں ٹیسٹ کرکٹ میں 49 بار مدمقابل آئیں جس میں سے 18 میچز میں قومی ٹیم اور 16 میں ویسٹ انڈین ٹیم کامیاب رہی جبکہ 15 میچز ہار جیت کے فیصلے کے بغیر ختم ہوئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں