The news is by your side.

Advertisement

اسمارٹ فون کے باوجود دوستوں سے تعلق نہ رکھ پانے کی وجہ سامنے آگئی

حال ہی میں ایک سروے سے علم ہوا کہ اسمارٹ فون پر میسجنگ کی متعدد ایپس انسٹال کرلینے کے نتیجے میں لوگ اپنے دوستوں کے ساتھ تعلقات بہتر نہیں رکھ پاتے اور ایپ فوگ کا شکار ہوجاتے ہیں۔

یہ سروے ایک مارکیٹنگ ریسرچ کمپنی یوگوو کی جانب سے کیا گیا۔

1 ہزار 966 اسمارٹ فون صارفین پر مشتمل اس سروے کے مطابق بہت زیادہ میسجنگ ایپلی کیشنز استعمال کرنے والے افراد اپنی ایپس کے لیے خبطی ہوجاتے ہیں، اور اس چکر میں وہ اپنے دوستوں کے ساتھ ہونے والی گفتگو میں باقاعدگی سے شامل ہونے سے قاصر رہتے ہیں۔

نتائج سے ظاہر ہوتا ہے کہ ہر 4 میں سے ایک فرد کو بہت زیادہ ایپ استعمال کرنے کی وجہ سے دوستی برقرار رکھنے میں دقت کا سامنا ہے۔

ہر 3 میں سے ایک شخص ایپس میں الجھ کر کسی اہم پروگرام کو بھول جاتا ہے، جبکہ ہر 10 میں سے ایک کا کہنا تھا کہ اس وجہ سے ان کے دوستوں کے ساتھ تعلقات پر منفی اثرات مرتب ہوئے۔

سروے میں شامل 38 فیصد صارفین نے 3 ایپس جبکہ 43 فیصد نے میسجنگ کے لیے 5 اور اس سے زائد ایپلی کیشنز استعمال کرنے کا اعتراف کیا۔

اس بارے میں ماہرین کا کہنا ہے کہ 5 یا 6 مختلف میسجنگ ایپس استعمال کرنے سے ذہنی دباؤ میں اضافہ ہوتا ہے، اور زیادہ وقت مختلف ایپس کے درمیان مختلف دوستوں کو میسج کرنے میں ضائع ہوتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں