The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس نے کن عالمی رہنماؤں و شوبز شخصیات کو متاثر کیا؟

کرونا وائرس نے دنیا بھر میں جہاں عام انسانوں کو شکار بنایا ہے وہیں عالمی سیاسی و شوبز شخصیات کو بھی متاثر کیا ہے، جن میں برطانوی شہزادہ چارلس بھی شامل ہیں۔

چین سے پھیلنے والی عالمی وبا کرونا نے ساری دنیا کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے، وائرس کے باعث اب تک 21 ہزار سے زائد افراد ہلاک اور 5 لاکھ کے قریب افراد متاثر ہوچکے ہیں، ہلاک اور متاثرین میں مشہور سیاست دان اور شوبز شخصیات بھی موجود ہیں۔

کرونا وائرس میں مبتلا ہوکر امریکی ڈرامہ نگار ٹیرنس میکنیلی 81 برس کی عمر میں جبکہ افریقی سیکسوفون لیجنڈ منو دیبانگومنگل 86 برس کی عمر میں اتنقال کرگئے۔

فرانسیسی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق کانگو کے لیجنڈری گلوکار اور موسیقار اورلوس مابیلی بھی 67 برس کی عمر میں کرونا وائرس کا شکار بنے جبکہ اسپین کے اوپرا گلوکار پلیسیڈو ڈومینگو کرونا کی وبا میں مبتلا زندگی و موت کی جنگ لڑرہے ہیں۔

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہے کہ ہالی ووڈ کے مشہور پروڈیوسر ہاروے وینسٹین جو زنا میں بھی کرونا وائرس کی تصدیق ہوئی ہے، خیال رہے کہ ہاروے جنسی ہراسنی کے الزام میں 23 سال قید کی سزا کاٹ رہے ہیں۔

کرونا وائرس کی عالمی وبا نے آسکر ایوارڈ یافتہ اداکار ٹام ہینکس اور اہلیہ ریٹا ولسن کو بھی اپنا شکار بنالیا تھا تاہم اب وہ صحت یاب ہوچکے ہیں لیکن انہوں نے خود کو خود ساختہ طور پر قرنطینہ کیا ہوا ہے جبکہ جیمز بانڈ کی ہیروئن میں بھی وائرس کی تصدیق ہوئی تھی تاہم وہ بھی کرونا کو شکست دینے میں کامیاب ہوگئی تھیں۔

کورونا سے متاثرہ سیاسی شخصیات :

کرونا وائرس نے سیاسی شخصیات کو نہ بخشا اور عالمی رہنماؤں کو اپنا شکار بنا ڈالا، کرونا کی وبا میں برطانیہ کے 71 سالہ شہزادے چارلس بھی مبتلا ہوگئے جبکہ کینیڈا کے وزیر اعظم جسٹن ٹروڈو کی اہلیہ میں وائرس کی تصدیق ہوئی تھی جنہوں نے 13 مارچ کے بعد سے خود کو قرنطینہ کیا ہوا ہے۔

یورپی ریاست موناکو کے شہزادہ البرٹ دوئم بھی کورونا وائرس کا شکار ہوئے جبکہ جرمن چانسلر انجیلا مرکل کا کرونا ٹیسٹ بھی مثبت آیا ہے جس کے بعد سے وہ قرنطینہ میں ہیں اور وہیں سے نظام حکومت چلا رہی ہیں۔

ماحولیات کے کام کرنے والی سماجی 13 سالہ سماجی کارکن گریٹا تھون برگ نے بھی سوشل میڈیا کے ذریعے یہ شبہ ظاہر کیا تھا کہ وہ بھی اس موذی وبا میں مبتلا ہوگئی ہیں، اسی لیے انہوں نے خود کو سیلف آئسولیشن میں رکھا ہوا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں