امریکا: سفید اور سیاہ فام افراد کی ریلیاں، پولیس سے جھڑپیں، متعدد افراد زخمی
The news is by your side.

Advertisement

امریکا: سفید اور سیاہ فام افراد کی ریلیاں، پولیس سے جھڑپیں، متعدد افراد زخمی

واشنگٹن: امریکا میں قوم پرست سفید اور سیاہ فام افراد نے ریلیاں نکالیں اس دوران پولیس اور مظاہرین میں جھڑپیں بھی ہوئیں جس کے باعث متعدد افراد زخمی ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کے شہر شارلٹ ول میں نسلی فسادات کا ایک سال مکمل ہونے پر واشنگٹن میں قوم پرست سفید فام اور سیاہ فام افراد نے ریلیاں نکالیں، مظاہرین اور پولیس میں جھڑپوں سے متعدد افراد زخمی ہوئے۔

امریکی میڈٰیا کے مطابق واشنگٹن میں قوم پرست سفید فام اور سیاہ فام شہریوں کی ریلیاں آمنے سامنے آگئیں، جس کے نتیجے میں سڑکوں پر مظاہرین آپس میں ہی الجھ پڑے۔

مظاہرے کے دوران پولیس اور مظاہرین میں بھی جھڑپیں ہوئیں، پولیس نے مظاہرین کو منتشر کرنے کے لیے مرچوں کا اسپرے کیا اور آنسو گیس کا بھی استعمال کیا۔


امریکا : سیاہ فام شخص کی سفید فام افراد پر فائرنگ، 3ہلاک


مظاہرے میں سفید اور سیاہ فام مظاہرین کی ایک دوسرے کے خلاف نعرے بازی لگاتے رہے، پولیس نے متعدد مظاہرین کو گرفتار کر لیا ہے۔

امریکی ریاست ورجینیا کے شہر شارلٹ ول میں گزشتہ سال پولیس کے ہاتھوں سیاہ فام افراد کی بڑھتی ہلاکتوں کے خلاف ریلی پر سفید فام شخص نے گاڑی چڑھا دی تھی جس سے ایک خاتون ہلاک اور متعدد افراد زخمی ہوگئے تھے۔

خیال رہے کہ گذشتہ سال کیلی فورنیا میں سیاہ فام شخص نے فائرنگ کرکے تین سفید فام امریکیوں کی جان لے لی تھی، ملزم اس سے قبل بھی ایک سیکورٹی گارڈ کے قتل میں بھی پولیس کو مطلوب تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں