The news is by your side.

Advertisement

بڑا اعزاز ، پاکستان کورونا سے بہترین اندازمیں نمٹنے والے 7 ممالک میں شامل

اسلام آباد : عالمی ادارہ صحت نے پاکستان کو کورونا سے بہترین اندازمیں نمٹنے والے سات ملکوں میں شامل کرلیا جبکہ  پاکستان کی کاوشوں کا اعتراف بھی کیا۔

تفصیلات کے مطابق کوروناوبا سےنمٹنےکیلئے وزیراعظم کی کامیاب حکمت عملی اور این سی اوسی کے بروقت ایکشن کی دنیا بھی معترف ہیں، ڈبلیو ایچ او  نے  پاکستان کو ان ممالک کی فہرست میں شامل کرلیا، جن سے دنیا مستقبل میں وبا سے کیسے نمٹا جائے سیکھ سکتی ہے، 7ممالک کی فہرست میں تھائی لینڈ، اٹلی، منگولیا،ماریشس اور یوراگوئے شامل ہیں۔

عالمی ادارہ صحت کے سربراہ ڈاکٹر ٹیڈروس نے کورونا وبا کیلئے پاکستان کےاقدام کو سراہتے ہوئے کہا کہا پاکستان نے کورونا سے نمٹنے کیلئے انفرا اسٹرکچر  کا بہترین استعمال کیا، انسدادپولیو کے وسائل،مہارت کورونا سے نمٹنے کیلئے استعمال کی گئی۔

مزید پڑھیں : کورونا سے نمٹنے کی زبردست حکمت عملی، وزیراعظم کو بڑا اعزاز مل گیا

ڈاکٹر ٹیڈروس کا کہنا تھا کہ کمیونٹی ہیلتھ ورکرزنےٹریکنک اورمانیٹرنگ میں اہم کرداراداکیا، حکومتیں صحت عامہ اورعوامی بہبودپرزیادہ خرچ کریں، حکومت کے نقادین بھی سیاسی قیادت کی کوششوں کے معترف نظر آئے۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں پاکستان نےکوروناپربھرپورانداز میں قابوپایا اور پاک فوج کے تعاون سے این سی اوسی کاصوبائی حکومتوں سے مثالی رابطہ رہا۔

ورلڈاکنامک فورم رپورٹ میں کہا کہ میڈیا نےبھی عوامی آگہی میں بڑھ چڑھ کر حصہ لیا ، کورونانےعوامی بہبود،صحت عامہ پرترجیحات بدلی ہیں۔

خیال رہے  پاکستان  میں کورونا سے اموات اور کیسز میں کمی کا سلسلہ برقرار ہے ، چوبیس گھنٹے میں پانچ مریض  جاں بحق ہوئے ، جس کے بعد  ملک بھر میں مہلک وائرس سے اموات کی کل تعداد چھ ہزار تین سو ستر ہوگئی جبکہ کورونا کے فعال کیسز پانچ ہزار سات سو پچانوے رہ گئے اور  اب تک دو لاکھ اٹھاسی ہزار دو سو چھ افراد صحتیاب ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں