The news is by your side.

Advertisement

ورلڈکپ سے قبل خامیوں پر قابو پانےکی کوشش کریں گے: بسمہ معروف

لاہور: قومی خواتین کرکٹ ٹیم کی کپتان بسمہ معروف کا کہنا ہے کہ انگلینڈ کے خلاف سیریز سے قبل کارکردگی اچھی تھی، آسٹریلیا میں ورلڈکپ سے قبل خامیوں پر قابو پانےکی کوشش کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بسمہ معروف نے کہا ہے کہ انگلینڈ کے خلاف توقعات کے مطابق نتائج نہیں آسکے، عالمی نمبر دو ٹیم کے خلاف کھیل کر کافی تجربہ ملا، کوشش ہوگی کہ غلطیوں پر قابو پائیں۔

انہوں نے کہا کہ مجموعی طور پر دیکھا جائے تو ہم نے ماضی کی نسبت بہتر کرکٹ کھیلی، امید ہے ثنا میر مستقبل کے لیے دستیاب ہوں گی، ثنامیر کا وزڈن میں نام آنا اورندا ڈار کا بگ بیش کھیلنا اعزاز ہے، فیلڈنگ میں کافی بہتری لائے ہیں، بیٹنگ میں تسلسل کی ضرورت ہے۔

پاکستانی کرکٹر ثناء میر کے لیے ایک اور اعزاز

خیال رہے کہ حال ہی میں انگلینڈ نے پاکستان کے خلاف کلین سوئپ کیا ہے، انگلینڈ ویمنز کرکٹ ٹیم نے تیسرے ٹی ٹونٹی میچ میں پاکستان ویمنز کرکٹ ٹیم کو 26 رنز سے شکست دے کر تین میچوں کی سیریز میں 3-0سے کامیابی حاصل کی۔

واضح رہے کہ وزڈن نے دہائی کی بہترین خواتین کرکٹ ٹیم کا اعلان کردیا ہے، ون ڈے میں 100 وکٹیں لینے والی ثناء میر کا نام بھی وزڈن کی بہترین کرکٹرز میں شامل ہے۔ دزڈن کی بہترین کھلاڑیوں کی فہرست میں ویسٹ انڈیز، بھارت، انگلینڈ، آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ کی کرکٹر شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں