ہفتہ, مئی 25, 2024
اشتہار

موسم سرما میں ’دہی‘ کن امراض سے محفوظ رکھتی ہے؟

اشتہار

حیرت انگیز

دہی بچوں کے ساتھ ساتھ بڑوں میں بھی یکساں پسند کی جاتی ہے۔ دہی کا استعمال سردیوں میں کئی فوائد دیتا ہے اسے سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے کیونکہ اس میں صحت کے بے شمار فوائد موجود ہیں۔

دہی غذائیت سے بھرپور نعمت ہے۔ یہ پروٹین اور کیلشیم حاصل کرنے کا ایک حیرت انگیز ذریعہ ہے اور یہ میٹابولزم کو بہتر بناتا ہے۔ ذیل میں دہی کے فائدے موجود ہیں جو ہمارے جسم کے لیے نہایت ضروری ہیں۔

دہی میں پروٹین، کیلشیم، وٹامنز اور پروبائیوٹکس کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ دہی ہڈیوں اور دانتوں کو تحفظ فراہم کرنے کے ساتھ ہاضمہ کے مسائل کو روکنے میں بھی مدد کر سکتی ہے۔

- Advertisement -

کم چکنائی والی دہی وزن کم کرنے والی غذا میں پروٹین کا ایک مفید ذریعہ ہوتی ہے۔ دہی میں پائے جانے والے پروبائیوٹکس مدافعتی نظام کو بڑھا سکتے ہیں۔

 Yogurt

اگر آپ سردیوں میں نزلہ زکام اور بخار کا شکار ہیں تو دہی کا استعمال کرکے دیکھیں، یہ ان بیماریوں کی شدت کو کم کرنے یا ان سے بچاؤ میں مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔

وینڈربلٹ یونیورسٹی سکول آف میڈیسن کی تحقیق کے مطابق دہی میں پائے جانے والے دوستانہ بیکٹیریا عام زکام کی علامات کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ بیکٹیریا جنہیں ہیومن فرینڈلی پروبائیوٹکس بھی کہا جاتا ہے۔17دیگر تحقیقی مقالوں سے موازنہ کیا گیا تو معلوم ہوا کہ سابقہ کسی بھی روایتی دوائی سے زیادہ فائدہ مند ثابت ہوئے۔

عام طور پر الرجی اور سردی کے بخار کا سبب بنتا ہے، جس کی وجہ سے ناک، آنکھوں، گلے اور دیگر حصوں میں سوجن اور خارش ہوتی ہے تاہم دہی کے استعمال سے ان سب امراض کی شدت کو کم کیا جاسکتا ہے۔

تحقیق کے مطابق ٹھنڈ کے بخار کے لیے دہی کے استعمال سے صحت پر کوئی منفی اثرات مرتب نہیں ہوتے۔

Comments

اہم ترین

ویب ڈیسک
ویب ڈیسک
اے آر وائی نیوز کی ڈیجیٹل ڈیسک کی جانب سے شائع کی گئی خبریں

مزید خبریں