The news is by your side.

Advertisement

خالی گھر کی الماری میں کون تھا؟ دل دہلا دینے والی ویڈیو

کیا آپ نے کبھی تصور کیا ہے کہ کوئی اجنبی آپ کے گھر میں چھپ کر رہ رہا ہو اور آپ کو اس کا علم نہ ہو؟ ایک امریکی شہری کے ساتھ ایسا ہی کچھ واقعہ پیش آیا۔

نیویارک کے رہائشی جو کمنگ نے اپنے گھر میں لگے کیمرے کی فوٹیج دیکھی تو اسے علم ہوا کہ ایک خاتون گزشتہ کئی دنوں سے اس کی الماری میں رہ رہی ہیں۔

دراصل جو نے دیکھا کہ اس کے گھر سے کچھ چیزیں پراسرار طور پہ غائب ہونا شروع ہوگئی ہیں جیسے کھانا، جو نے اس کا پتہ چلانے کے لیے گھر میں کیمرا نصب کیا تو اس پر یہ انکشاف ہوا۔

الماری میں چھپ کر رہنے والی خاتون جو کا کھانا چرا کر کھاتی تھیں، یوٹیوب پر اپ لوڈ ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ خاتون الماری سے نکل کر فریج کھول کر کھانا کھاتی ہیں، وہ کچھ کھانا چھپا کر بھی رکھتی ہیں، جبکہ جو کی غیر موجودگی میں وہ ٹی وی بھی دیکھتی ہیں۔

ویڈیو دیکھنے کے بعد جو نے پولیس سے رابطہ کیا اور انہیں ساری صورتحال بتائی جس کے بعد پولیس نے مذکورہ خاتون کو گرفتار کرلیا، خاتون نے پولیس کو بتایا کہ وہ 2 ہفتوں سے وہاں رہ رہی تھیں۔

جو کا کہنا ہے کہ شاید خاتون کو کھلی کھڑکی کے ذریعے اندر آنے کا موقع ملا، وہ شاید اس کے گھر میں ڈاکیتی کرنے آئی تھیں لیکن پھر انہوں نے وہیں قیام کرلیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں