The news is by your side.

Advertisement

آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں اساتذہ کا دن منایا جا رہا ہے

کراچی : آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں اساتذہ کا دن منایا جا رہا ہے، یہ سلسلہ اساتذہ کی گراں قدرخدمات کے اعتراف میں سال1994ء سے شروع ہوا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سمیت دنیا بھر میں اساتذہ کا عالمی دن “ٹیچرز سپر ہیرو” کے عنوان سے منایا جارہا ہے اساتذہ جس مقدس پیشے وابستہ ہیں اس حوالے سے اساتذہ کی حوصلہ افزائی کے لئے دنیا بھر میں ان کی خدمات کو خراج تحسین پیش کیا جاتا ہے۔

اساتذہ نے کوویڈ19 کے مشکل دنوں کے دوران بھی تعلیم کی فراہمی کے سلسلے کو برقرار رکھا اس موقع پر آن لائن تعلیم کے ذریعے طلبہ اور اساتذہ کا کا رابطہ بھی برقرار رہا۔

ان مشکل حالات میں اساتذہ اور طلبہ کی مشترکہ کاوشوں نے حصول علم کی اہمیت کا احساس کو بھی زندہ کیا کوویڈ19 کی چوتھی لہر کے بعد فزیکل کلاسوں کے انعقاد کے بعد اب پچاس فیصد حاضری کے ساتھ تمام تعلیمی اداروں میں باقاعدہ کلاسوں پر اساتذہ کی خوشی دیدنی ہوتی ہے۔

اس حوالے سے اساتذہ کا کہنا ہے کہ وہ تعلیم کے ساتھ ساتھ طلبہ و طالبات کی تربیت بھی کرتے ہیں، کوویڈ کے دوران کو مالی مشکلا ت کا سامنا رہا تاہم اساتذہ کہتے ہیں زر سے زیادہ تعلیم ان کی ترجیح رہی ہے۔

واضح رہے کہ ٹیچرز ڈے پر بچے اپنے اساتذہ کو تحائف اور تہنیتی کارڈ پیش کرتے اور پیغامات بھیجتے ہیں، اس روایت نے استاد اور شاگرد کے خوبصورت رشتے میں نئے احساسات اجا گر کیے ہیں۔

اساتذہ کی خدمات کے اعتراف کا ایک طریقہ یہ ہے جو ٹیچرز ڈے پر حقِ خدمت کے طور پر اختیار کیا جاتا ہے مگر صرف پھول‘ کارڈ یا تحائف ہی اس اعتراف کیلئے کافی نہیں۔

اس سلسلے میں ہر سطح پر بہت کچھ کیا جانا ضروری ہے۔ یہ دراصل اُن نیک لوگوں کی عطا ہے‘ ایک طرح سے بخشش ہے‘ ہمیں اس کی قدر ہونی چاہیے اور نئی نسل کو اس احترام کی اہمیت سے آگاہ کرنا چاہیے۔

ہم جانتے ہیں کہ وہ ممالک جو ہم سے زیادہ ترقی یافتہ اور علمی اعتبار سے بہت آگے ہیں وہاں استاد کی قدر و اہمیت ہم سے بہت زیادہ ہے۔

ترقی یافتہ ممالک کے شہری صرف استاد کا دل سے احترام ہی نہیں کرتے بلکہ ان کی عظیم قومی خدمت کے عوض ان کے معاوضے کی ادائیگی میں بھی انصاف کیا جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں