The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس: دبئی میں لوگوں کی مدد کے لیے دنیا کا بلند ترین چندہ باکس قائم

دبئی: کرونا وائرس کی وبا کے دوران پریشان حال لوگوں کی مدد کے لیے دبئی میں دنیا کا بلند ترین چندہ باکس قائم کر لیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق دنیا کی بلند ترین عمارت اب ضرورت مندوں کے لیے دی جانے والی امداد سے روشن ہوگی، دبئی کا برج خلیفہ دنیا کا بلند ترین ڈونیشن باکس بن گیا ہے۔

اس سلسلے میں 12 لاکھ ایل ای ڈی لائٹوں پر مشتمل 828 میٹر بلند عمارت میں 10 درہم عطیہ کرنے پر ایک ایل ای ڈی بلب روشن کیا جائے گا، اب تک 1 لاکھ 80 ہزار لائٹیں روشن ہو چکی ہیں۔

یہ غیر معمولی ڈونیشن باکس متحدہ عرب امارات نے قائم کیا ہے، جسے ہفتے کو محمد بن راشد المکتوم گلوبل انیشی ایٹو اور برج الخلیفہ کے اشتراک سے شروع کیا گیا، اس کا مقصد یو اے ای کی ’10 ملین کھانے’ کی مہم کے ساتھ تعاون ہے۔

کرونا کا ممکنہ علاج دریافت، یو اے ای سربراہان کا عوام کے نام اہم پیغام

لوگوں سے اس مہم میں ایک وقت کے کھانے کے لیے دس درہم کے عطیے کی اپیل کی گئی ہے، ایک عطیے پر برج الخلیفہ پر ایک لائٹ روشن کر دی جاتی ہے، اس طرح پوری عمارت روشن کی جائے گی۔ عمارت پر لگی لائٹیں نہ صرف انفرادی سطح پر بلکہ کمپنیاں بھی دس درہم پر خرید سکتی ہیں، اس رقم سے یو اے ای میں کرونا وبا کی وجہ سے کھانے سے محروم لوگوں کو خوراک فراہم کی جائے گی۔

اس مہم کے تحت 12 لاکھ کھانوں کے پارسلز کا ہدف رکھا گیا ہے، جس کا مطلب ہے کہ اگر یہ ہدف پورا ہوتا ہے تو برج الخلیفہ پر 12 لاکھ لائٹیں روشن ہوں گی۔

واضح رہے کہ اس طرح کے اقدامات امریکا اور ماسکو میں بھی کیے گئے ہیں، کرونا وبا کے خلاف جنگ لڑنے والے ہیروز کو سلام پیش کرنے نیویارک میں امپائر اسٹیٹ بلڈنگ اور ماسکو میں ٹی وی ٹاور کو روشنیوں سے جگمگایا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں