معروف کشمیری حریت رہنما یاسین ملک 4 روز سے لاپتہ -
The news is by your side.

Advertisement

معروف کشمیری حریت رہنما یاسین ملک 4 روز سے لاپتہ

اسلام آباد : گزشتہ 56 روز سے گرفتار معروف کشمیری حریت پسند رہنما یاسین ملک 4 روز سے لا پتہ ہو گئے ہیں،کسی جیل،عدالت یا اسپتال میں موجود نہیں۔

تفصیلات کے مطابق حریت پسند رہنما یاسین ملک کا گزشتہ چار سے کچھ پتہ نہیں چل پا رہا ہے کہ وہ اس وقت کہاں ہیں،انہیں بھارتی فورسز نے طبعیت بگڑنے پرچارروزقبل جیل سے اسپتال منتقل کرنے کا کہا تھا۔

یاسین ملک کی اہلیہ کا کہنا ہے کہ 56 روز سے گرفتار یاسین ملک کو بھارتی فوج نے 4 روز قبل جیل سے اسپتال لے جانے کا کہہ کر نامعلوم مقام پرمنتقل کردیا ہے۔

مشال ملک کا کہنا تھا کہ چار روز قبل جیل میں یاسین ملک کی طبعیت بگڑ جانے کے سبب فورسز کی جانب سے اسپتال منتقل کرنے کا کہا گیا تھا تا ہم انہیں کہاں منتقل کیا گیا ہے اس بارے میں سیکیورٹی فورس نے کچھ نہیں بتایا۔

یاسین ملک کے اہل خانہ نے ایک ایک تھانے اوراسپتال جا کر معلوم کیا ہے لیکن یاسین ملک کہیں موجود نہیں ہیں جس کے باعث صورت حال کافی خطرناک لگ رہی ہے۔

حریت پسند رہنما کی اہلیہ کے مطابق اُن کے شوہر کواسپتال منتقل کرنے کے بجائے نامعلوم انٹیروگیشن سنٹر لے جایا گیا ہے جہاں اُن پر تشدد کیا جائے گا اور تحریک آزادی کشمیر سے علیحدگی کے لیئے دباؤ ڈالا جائے گا۔

مشال ملک نے مطالبہ کیا کہ یاسین ملک بیمار ہیں اس لیے انہیں فی الفور رہا کیا جائے تا کہ وہ اپنا مکمل علاج کراسکیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں