The news is by your side.

Advertisement

اسکول سے غیر حاضر بچوں کے گھر جب پولیس پہنچی تو کیا دیکھا……..دل دہلادینے والی خبر

ٹیکساس: امریکا کے شہر ٹالٹی میں ایک خاتون اچانک گھر میں گر کر مر گئیں، ان کے دو چھوٹے بچے یہ دیکھ کر ڈر گئے اور انھوں نے خود کو گھر میں بند کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق دو چھوٹے بچے گھر میں اپنی مردہ ماں کے پاس پائے گئے، معلوم ہوا کہ بچوں کی ماں کئی دن قبل فرش پر گر کر مر گئی تھیں۔

یہ دل دوز واقعہ امریکی ریاست ٹیکساس کے شہر ٹالٹی میں پیش آیا، مقامی حکام کا کہنا تھا کہ بچے اسکول سے غائب تھے تو اساتذہ نے ان کی 71 سالہ ماں کونی ٹیلر سے رابطہ کرنے کی کوشش کی لیکن رابطہ نہ ہو سکا جس پر انھوں نے پولیس کو اطلاع کر دی۔

جمعہ 25 ستمبر کو جب پولیس اہل کار بچوں کے گھر پہنچے تو دروازہ بچوں نے ہی کھولا جن کی عمریں 5 اور 7 سال ہیں، جب کہ ان کی ماں مر چکی تھیں اور فرش پر ان کی لاش پڑی تھی۔

ٹالٹی کے پولیس چیف کا کہنا تھا کہ بچوں نے ماں کے موبائل فون سے پولیس کو فون کرنے کی کوشش کی تھی لیکن انھیں موبائل کو ان لاک کرنے کا پاس ورڈ معلوم نہیں تھا۔

پولیس کے مطابق بچے اس واقعے سے بہت خوف زدہ ہو گئے تھے، اس لیے وہ باہر ہی نہیں نکلے، وہ اپنے پڑوسیوں کو بھی نہیں جانتے تھے، چناں چہ وہ گھر ہی پر رہے اور جو کچھ فریج اور کچن میں موجود تھا، وہ کھاتے رہے۔

پولیس کا کہنا تھا کہ جب وہ گھر پر پہنچے تو بچے صحت مند دکھائی دے رہے تھے جب کہ ماں طبعی طور پر مر گئی تھیں، یہ بھی معلوم ہوا کہ دونوں بچے خاتون کے اپنے نہیں تھے بلکہ لے پالک تھے، اور حال ہی میں خاتون نے انھیں گود لیا تھا۔

بعد ازاں، بچوں کو واپس چائلڈ پروٹیکٹو سروسز بھیج دیا گیا، مقامی ایجوکیشن حکام نے اساتذہ کا شکریہ ادا کیا جو بچوں کے والدین کے ساتھ بھی روابط جوڑے رکھتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں