The news is by your side.

Advertisement

پرویز مشرف نے اپنے دور میں ڈرون حملوں کی اجازت دی، یوسف گیلانی

ملتان : سابق وزیراعظم یوسف رضا گیلانی نے کہا ہے کہ سابق صدر پرویز مشرف نے اپنے دور حکومت میں امریکہ کو ڈرون حملوں کی اجازت دے رکھی تھی اور ہوسکتا ہے کہ امریکہ نے اس ڈرون حملے سے قبل پاکستان حکومت کو آگا کیا ہو۔

انہوں نے کہا کہ پانامہ لیکس کے ٹی او آرزپر بات کرنے کیلئے اسپیکر صاحب کل آئے تھے، ان سے کہا ہے کہ میرے لئے بھی ٹی او آرز بنائے جائیں کیونکہ مجھ پر بھی بہت الزام لگائے گئے ہیں۔

یہ بات انہوں نے ملتان میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئےکہی ۔ سابق وزیر اعطم یوسف رضا گیلانی کا کہنا تھا آئندہ بجٹ میں سرکاری ملازمین کی تنخواہوں میں اضافہ اور ٹیکس کم ہونے چاہئیں۔

انہوں نے کہا کہ بجٹ میں غریب عوام کو ریلیف دیا جائے، جب ملک میں امن ہو گا تو سرمایہ کاری بھی آئے گی۔ انہوں نے کہا کہ افغانستان پاکستان کا ہمسایہ ملک ہے اور ہم دونوں نے ساری زندگی اکھٹے رہنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ افغانستان میں حالات کا ردعمل پاکستان میں ہوتا ہے، افغانستان میں قیام امن کیلئے طالبان کے ساتھ مذاکرات کا عمل جاری رہنا چاہیئے۔اگر وہاں امن ہوگا تو پاکستان میں بھی امن ہوگا۔

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ لاہور میں اتنی لوڈشیڈنگ پہلے کبھی نہیں دیکھی۔ ہم نے اپنی حکومت میں کئی میگاواٹ بجلی کا اضافہ کیا، مسلم لیگ ن لوڈشیڈنگ کے خاتمے کا کہہ کر اقتدار میں آئی تھی اور دعویٰ کیا تھا کہ 90 روز میں بجلی کا بحران ختم کر دیں گے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں