فطرے کی کم ازکم رقم ایک سو روپے فی کس مقرر مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مفتی منیب الرحمن
The news is by your side.

Advertisement

فطرے کی کم ازکم رقم ایک سو روپے فی کس مقرر

لاہور : مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مفتی منیب الرحمن نے پاکستان میں روان سال فطرہ اور روزے کا کم از کم فدیہ 100روپے مقرر کرنے کا اعلان کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابقمفتی منیب الرحمن نے صدقہ فطر، فدیہ اور صوم و کفارے کے نصاب کا اعلان کر دیا ہے جس کے مطابق رواں برس صدقہ، فطرہ اور فدیے کی کم از کم مقدار مبلغ ایک سو روپیہ فی کس مقرر کی گئی ہے

مفتی منیب الرحمن نے صدقہ فطر، فدیہ اور صوم و کفارے کے نصاب کا اعلان کر دیا ہے جس کے مطابق رواں برس صدقہ، فطرہ اور فدیے کی کم از کم مقدار مبلغ ایک سو روپیہ فی کس مقرر کی گئی ہے

Steve Jobs فطرہ ادائیگی کی تفصیل

۔

اعلان کے مطابق اہل ثروت لوگ اپنی مالی حیثیت کے مطابق فطرہ و فدیہ ادا کریں، مفتی منیب الرحمٰن کا اس موقع پر کہنا تھا کہ فطرہ اور فدیہ مالی حیثیت کے مطابق ادا کرنا چاہئے، تاہم گندم کے حساب سے فطرہ کی کم از کم رقم ایک سو روپے بنتی ہے۔

انہوں نے مزید بتایا کہ فطرے کے لیے دو کلو گندم کا نصاب سو روپے ہے۔ چیئرمین رویت ہلال کمیٹی کے مطابق فدیے کے لیے جَو 240روپے، کھجور1600روپے اور کشمش 1920روپے نصاب ہے۔

اس طرح کفارہ صوم کی صورت میں 60 مساکین کو کھانا کھلایا جائے یا پھر گندم کے نصاب سے 6 ہزار روپے جو کے نصاب سے 19200، کھجور اور کشمش کے نصاب سے 96000 روپے ادا کیئے جائیں۔ یاد رہے کہ گزشتہ برس بھی پاکستان میں صدقہ فطر کا نصاب سو روپے مقرر کیا گیا تھا۔

مزید پڑھیں: زکوٰۃ کا نصاب 39 ہزار 198 روپے مقرر

علاوہ ازیں وزارت مذہبی امور و بین المذاہب ہم آہنگی کی جانب سے رواں سال کے لیے زکوٰۃ کا نصاب 39 ہزار 198روپے مقرر کر دیا گیا ہے۔ اسٹیٹ بینک کے مطابق پچھلے سال کے مقابلے میں اس سال زکوٰۃ کے نصاب میں 793روپے اضافہ کیا گیا ہے، پچھلے سال زکٰوۃ کا نصاب 38 ہزار 405 روپے تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں