site
stats
لائف اسٹائل

ایسی دادی جو بوڑھی ہونے کو تیار نہیں

Zaklina

ہمارے ہاں دادی یا نانی کا نام لیتے ہیں ذہن میں ایک ایسی خاتون کا تصور اجاگر ہوتا ہے جو کہ ضعیف ہوں اور ان کا اندازِ زندگی بے حد سادہ ہو لیکن سربیا سے تعلق رکھنے والی انتہائی خوبرو ماڈل دادی نے سوشل میڈیا پر ہل چل مچا رکھی ہے۔

سربیا سے تعلق رکھنے والی 47 سالہ زیکلینا ہیں ایک فیشن بلاگر اورانسٹاگرام ماڈل بھی ہیں اور دادی بھی ۔ زیکلینا نے اپنے منفرد انداز اور دلکشی کے باعث سوشل میڈیا پر دھوم مچا رکھی ہے، ان کا اسٹائل اور خوبصورتی نوجوان ماڈلز کو بھی مات دیتی ہے۔ حسین دادی کی دوعدد پوتیاں ہیں۔

زندگی کے کئی برس پولینڈ،سوئٹزرلینڈ اور فرانس سمیت دنیا کے مختلف ممالک میں گزارنے والی زیکلینا آج کل اٹلی میں رہائش پزیرہیں۔ ان ممالک کے کلچر کی جھلک زیکلینا کی تصاویر میں بھی دکھائی دیتی ہے۔ فیشن بلاگنگ کے علاوہ خوبصورت دادی کا مشغلہ سیرو سیاحت ہے ۔


یہ بھی پڑھیں: عمر سے کوئی فرق نہیں پڑتا، دل جوان ہونا چاہیئے


انسٹا گرام پر زیکلینا کے فالوورز کی تعداد تین لاکھ چھتیس ہزار سے تجاوز کر چکی ہے اور اان کے مداح ان کے فیشن اور اسٹائل کے بے حد دلدادہ ہیں۔

انتہائی گلیمرائزڈ زندگی گزارنے کے باوجود زیکلینا کا کہنا ہے کہ ان کی زندگی کے سب سے خوبصورت لمحے وہ ہوتے ہیں جو وہ اپنی 28 سالہ بیٹی اور اس کی دو بیٹیوں کے ساتھ گزارتی ہیں۔

زیکلینا کی زندگی میں صرف خوشیا ں ہی نہیں ہیں بلکہ غم بھی ہیں ان کا جواں سال بیٹا اسٹیفن گزشتہ سال کرسمس کے موقع پر سربیا کے دارالحکومت بلغاریہ میں ایک کار حادثے کے نتیجے میں اپنی جان کی بازی ہارگیا تھا۔

فیشن ماڈل یقین رکھتی ہیں کہ لائف اسٹائل اور فیشن عمر کا محتاج نہیں ہے اور آپ عمر کےکسی بھی حصے میں اپنی خوبصورتی ‘ نفاست اور اعلیٰ ذوق کااظہار کرکےدنیا بھر میں اپنے مداح پیدا کرسکتے ہیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top