The news is by your side.

Advertisement

اقوام متحدہ نے افغان طالبان اور امریکامعاہدے کے حق میں قرارداد منظور کرلی ، زلمے خلیل زاد

دوحا : امریکا کے خصوصی نمائندے زلمے خلیل زادنے کہا ہے کہ اقوام متحدہ کی سیکورٹی کونسل نے طالبان امریکا معاہدے اور امریکا افغان حکومت کے مشترکہ اعلامیے کے حق میں متفقہ قرارداد منظورکرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا کے خصوصی نمائندے زلمے خلیل زاد نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا سلامتی کونسل نےقراردادمنظورکرلی ہے، قرارداد معاہدے اور امریکا افغان حکومت کے مشترکہ اعلامیہ پرمنظورکی گئی۔

زلمے خلیل زاد کا کہنا ہے کہ قرارداد میں افغان حکومت اورافغان طالبان پراعتمادسازی کے اقدامات جاری رکھنے اور جلد انٹرا افغان  مذاکرات شروع کرنے پرزوردیا گیا۔

امریکا کے خصوصی نمائندے نے مزید کہا کہ قرارداداس بات کا اظہارہے کہ عالمی برادری افغانستان کے حوالے سے عالمی سیکورٹی پرہمارے موقف کی حمایت کرتی ہے، عالمی برادری افغان عوام کے لئے امن اوراتحاد کی بھی حامی ہے۔

مزید پڑھیں : اقوام متحدہ نے امریکا طالبان معاہدے کی توثیق کر دی

یاد رہے اقوام متحدہ سیکیورٹی کونسل نے امریکاطالبان معاہدےکی توثیق کردی ، امریکاکی جانب سےپیش کردہ قراردادمتفقہ طورپرمنظورکی گئی، قراردادمیں طالبان،افغان حکومت پر اعتمادسازی کیلئےاقدامات جاری رکھنے پر زور دیا گیا ہے۔

خیال رہے امریکا اور طالبان کے درمیان کامیاب مذاکرات کے بعد برسوں سے خانہ جنگی کے شکار ملک افغانستان سے امریکی افواج کا انخلا بھی بالآخر شروع ہو رہا ہے۔

افغانستان میں امریکی افواج کے ترجمان کرنل سونی لیگیٹ نے اپنے بیان میں کہا تھا کہ معاہدے کے تحت امریکی افواج کی تعداد میں مشروط کمی کر رہے ہیں، افغانستان میں 12 سے 13 ہزار امریکی فوجی تعینات ہیں، ابتدائی طور پر امریکی افواج کی تعداد گھٹا کر 8600 کی جائے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں