The news is by your side.

Advertisement

وقت آگیا، کارکن بلاول بھٹوکی طاقت بننے کے لیے ایک ہو جائیں: آصف زرداری

کراچی: سابق صدر اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ کارکن بلاول بھٹوکی طاقت بننےکے لیے ایک ہو جائیں.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے کارکنوں سے گفتگو کرتے ہوئے کیا. سابق صدر کا کہنا تھا کہ وقت آگیا، جیالےبلاول بھٹو کے سفیربن کر اپنےاپنےعلاقوں میں جائیں.

آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی قوت کا سرچشمہ عوام کوسمجھتی ہے، ہم زمین پررہتےہیں،زمین پررہنےوالوں سےناتا نہیں توڑتے. ذوالفقار علی بھٹوکو کال کوٹھڑی میں بھی غریب عوام کی فکرتھی، محترمہ کوجلاوطنی میں اپنےملک میں امن اورعوام کی فکر تھی.

نوازشریف کی مہم جوئی جمہوریت کے لئے خطرناک ہے: آصف زرداری اور بلاول بھٹو کا ردعمل

انھوں نے مزید کہا کہ محترمہ صرف وزیراعظم بننے کے لئے وطن واپس نہیں آئی تھیں، محترمہ سوات، وانا سے قومی پرچم اتارنے والوں سے نجات دلانے کے لیے آئیں، یہی ان کا مقصد تھا.

آصف زرداری کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی جب بھی اقتدارمیں آئی، عوام کوروزگار دیا، عوام کی فلاح کے منصوبے بنائے، دوسری پارٹیوں میں کارکن نہیں سب لیڈرہوتے ہیں. ایسے لیڈرز کے اپنے ذاتی مفاد ہوتے ہیں.

کارکنوں کی قدرنہ کرنے والی جماعتیں آج اندرونی انتشارکا شکار ہیں، آصف زرداری

سابق صدر نے کارکن کو کمر کس کر بلاول بھٹو کے سفیر بننے کی ہدایت کی. انھوں نے جیالوں کو پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو کی طاقت بننے کا مشورہ دیا.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں