site
stats
خیبر پختونخواہ

عمران خان کااحتساب جعلی اورمتنازع ہے، ضیااللہ آفریدی

پشاور : تحریک انصاف کے منحرف رہنما ضیاء اللہ آفریدی نے کہا ہے کہ عمران خان کا احتساب جعلی ہے اور خود عمران خان اور سراج الحق احتساب کی بات تو کرتے ہیں لیکن احتساب کرتے نہیں ہیں۔

پی ٹی آئی سے منحرف ہونے والے سابق صوبائی وزیر برائے معدنیات ضیاء اللہ آفریدی پشاور میں‌ پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ بینک آف خیبر کے میں ہونے والی بد انتظامی اور کرپشن کے ایشوز پر مناظرے کے لیے تیار ہوں۔

ضیاء اللہ آفریدی نے کہا کہ امیر جماعت اسلامی سراج الحق جب وزیر خزانہ تھے اس وقت غیر قانونی بھرتیاں ہوئیں اور دیگر معاملات ہوئے اگر سراج الحق کے خلاف کیس کھلا تو نوازشریف سے زیادہ برا حال ہوگا۔

پی ٹی آئی سے منحرف ہونے والے رہنما نے کہا کہ احتساب کمیشن تو بنادیا گیا ہے لیکن عمل درآمد کچھ نہیں اور اگر یہ کمیشن عین اصولوں کے مطابق کام کررہا ہے تو وزیراعلیٰ اوروزیرخزانہ بار بار بلائے جانے کے باوجود احتساب کمیشن میں کیوں پیش نہیں ہوئے۔

انہوں نے کہا کہ نامعلوم شخص نے میرے گھر پر ثبوتوں کی 2 جلدیں پہنچائی ہیں جن کے حوالے سے جلد انتہائی اہم انکشافات کروں گا اور اگر غیر جانبدرانہ عمل ختم نہیں کیا گیا تو احتساب کمیشن کے دفتر کے سامنے بہت جلد دھرنا دوں گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top