The news is by your side.

Advertisement

انقلاب دھرنوں سے نہیں آتے،سید خورشید شاہ

کراچی: پاکستان پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما اور قومی اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر سید خورشید شاہ نے کہا ہے کہ انقلاب دھرنوں سے نہیں آتے، اس کے لئے شہید ذوالفقارعلی بھٹو اور شہید بینظیر بھٹو کی طرح قربانی دینا پڑتی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے جناح گراؤنڈ میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ شہید ذوالفقارعلی بھٹو نے پیپلزپارٹی کا انقلابی پرچم بینظیر شہید کو تھمایا تھا اور بی بی نے یہ پرچم ستائیس دسمبر کو بلاول بھٹو کو تھمایا۔

انہوں نے کہا کہ کچھ لوگ کہتے ہیں کہ جمہوریت کچھ نہیں دیتی میں کہتا ہوں کہ جمہوریت سب کچھ دیتی ہے، جمہوریت صوبائی خود مختاری دیتی ہے، روزگار دیتی ہے، جمہوریت طلباءوطالبات کے مستقبل کی روشنی ہے۔

سید خورشید شاہ نے کہا کہ میرے قائد نے جان دیدی لیکن جمہوریت پرآنچ نہ آنے دی، خورشید شاہ نے کہا کہ شہید بی بی کو کہا گیا تھا کہ آپ پاکستان نہ آئیں کیوں کہ آپ کی جان کو خطرہ ہے لیکن میری شہید قائد نے کہا کہ میں عوام کیلئے آؤں گی اور میں اپنے بابا سے کیا ہوا وعدہ نہیں توڑ سکتی،۔

ان کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی شہیدوں کی پارٹی ہے اور بلاول بھٹو زرداری اپنے نانا اور اپنی ماں کے نقش قدم پر چلتے ہوئے پیپلز پارٹی کا انقلابی پرچم تھام کر ملک کے تمام غریبوں کیلئے انقلاب لائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں