site
stats
عالمی خبریں

فرانس فائرنگ کیس:پولیس نے دونوں حملہ آوروں کو ہلاک کردیا

فرانس : پیرس پولیس نے کارروائی کے دوران میگزین چارلی ایبڈو پر حملہ کرنے والے دو مبینہ حملہ آوروں اور کوشر سپر مارکیٹ کو یرغمال بنانے والے ایک شخص کو ہلاک کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پولیس نے پیرس اور اس کے شمال میں دو مقامات پر دھاوا بول کردونوں حملہ آوروں کو ہلاک کردیا، جنھوں نے عمارت میں موجود لوگوں کو مغوی بنا لیا تھا۔

کوشر سپر مارکیٹ میں کی جانے والی کارروائی میں چار یرغمالی شدید زخمی ہو گئے۔اس کارروائی میں پندرہ یرغمالیوں کو رہا کروا لیا گیا جبکہ دو پولیس اہل کار بھی زخمی ہوئے۔

حملہ آور نے مارنے سے قبل فائرنگ کرکے دو یرغمالیوں کو بھی ہلاک کردیا تھا۔فرانسیسی صدر نے خبردار کیا ہے کہ فرانس پر شدت پسندی کا خطرہ اب بھی منڈلا رہا ہے۔

پیرس میں دہشت گردی کے واقعے کے بعد فرانس میں رہنے والے مسلمان خوف و ہراس کاشکارہیں۔ان واقعات میں مسلمانوں کے ملوث ہونے کے شبے میں اسلام مخالف گروہوں نے انتقامی کارروائی شروع کردی ہیں۔

ان گروہوں کی جانب سےفرانس کےتین مختلف علاقوں میں مساجدپرحملےبھی کئے گئے۔ اسلام فوبیا میں مبتلا افراد نے سوشل میڈیا پر کلنگ آل مسلم کا ٹرینڈ بنا ڈالا۔ ان واقعات کے بعد مسلمان فرانس میں محصور ہو کر رہ گئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top