وزیراعظم نمازہ جنازہ میں شرکت کیلئے سعودی عرب روانہ -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نمازہ جنازہ میں شرکت کیلئے سعودی عرب روانہ

اسلام آباد: وزیراعظم محمد نواز شریف شاہ عبداللہ بن عبدالعزیزکی نمازجنازہ میں شرکت کیلئے سعودی عرب روانہ، نماز جنازہ آج بعد نماز عصر ادا کی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم محمد نواز شریف خادم حرمین الشریفین شاہ عبداللہ بن عبدالعزیز کی نماز جنازہ میں شرکت کےلئے سعودی عرب روانہ ہوگئے جو جمعہ کو علی الصبح انتقال کرگئے تھے۔

ان کی نماز جنازہ بعد نمازعصر ریاض میں مسجد پرنس ترکی بن عبدالعزیزمیں ادا کی جائے گی ۔وزیراعظم نے شاہ عبداللہ کے انتقال پر پاکستان میں ایک دن کے سوگ کا اعلان کیا ہے۔اس موقع پر قومی پرچم سرنگوں رہے گا۔

قبل ازیں وزیراعظم محمد نواز شریف نے سعودی عرب کے شاہ عبداللہ بن عبدالعزیزکے انتقال پر گہرے رنج و غم کا اظہارکرتے ہوئے کہا کہ خادم حرمین الشریفین کی حیثیت سے شاہ عبداللہ بن عبدالعزیز کا ہر پاکستانی کے دل میں ایک خصوصی مقام تھا ۔

وزیراعظم نے شاہی خاندان اور سعودی عوام کے ساتھ دلی تعزیت کا اظہارکیا اورکہا ہے کہ پوری پاکستانی قوم غم کی اس گھڑی میں سعودی بھائیوں کے ساتھ ہے۔

وزیراعظم محمد نواز شریف نے سعودی عرب کے شاہ عبداللہ بن عبدالعزیزکے انتقال پر گہرے رنج و غم کا اظہارکیا ہے ۔ قبل ازیں اپنے ایک تعزیتی پیغام میں وزیراعظم نے کہا کہ خادم حرمین الشریفین کی حیثیت سے شاہ عبداللہ بن عبدالعزیز کا ہر پاکستانی کے دل میں ایک خصوصی مقام تھا ۔

وزیراعظم نے شاہی خاندان اور سعودی عوام کے ساتھ دلی تعزیت کا اظہارکیا اورکہا ہے کہ پوری پاکستانی قوم غم کی اس گھڑی میں سعودی بھائیوں کے ساتھ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں