The news is by your side.

Advertisement

دوران پرواز طیارے کا انجن فیل، کیا ہنگامی لینڈنگ میں کامیاب ہوا؟

نئی دہلی: ممبئی ایئرپورٹ سے ٹیک آف کرنے والے بھارتی ائیر لائن ایئر انڈیا کے طیارے کو فضا میں انجن فیل ہونے کی وجہ سے ایئرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کرنا پڑی۔

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق ٹاٹا گروپ کے زیر انتظام ایئر انڈیا کے ایک طیارے نے ممبئی ایئرپورٹ پر ہنگامی لینڈنگ کی، حکام نے بتایا کہ تکنیکی خرابی کے باعث طیارے کا ایک انجن ہوا میں بند ہو گیا تھا تاہم طیارہ محفوظ لینڈنگ میں کامیاب رہا۔

ایئر انڈیا کے ترجمان کے مطابق تمام مسافروں کو دوسرے طیارے کے لئے ذریعے بنگلورو بھیج دیا گیا، انہوں نے بتایاکہ ایئر انڈیا سلامتی کو بہت اہمیت دیتا ہے اور ہمارا عملہ ان حالات سے نمٹنے میں ماہر ہے، ہماری انجینئرنگ اور دیکھ بھال کی ٹیموں نے فوری طور پر اس معاملے کی تفتیش شروع کر دی ہے۔

واضح رہے کہ ایئر انڈیا کے ’اے320نیو‘ طیارے میں ’سی ایف ایم‘ کے لیپ انجن نصب ہوتے ہیں۔

اس سے قبل اپریل میں بھی ایئرانڈیا طیارے کی پرواز ریاست امرتسر سے دارالحکومت نئی دہلی جارہی تھی کہ اسی دوران طیارے کی کھڑی کا فریم نکل گیا تھا جس کے نتیجے میں خاتون اور تین مسافر زخمی ہوئے تھے۔

یہ بھی پڑھیں: بھارت، دوران پرواز طیارے کو حادثہ، تین مسافر زخمی

بھارتی میڈیا کے مطابق یہ حادثہ 19 اپریل جمعرات کو پیش آیا جسے انتظامیہ کی جانب سے چھپانے کی کوشش کی گئی مگر طیارے میں سوار مسافر نے ویڈیو بنا کر سوشل میڈیا پر شیئر کی تو معاملہ ذرائع ابلاغ تک پہنچا۔

یاد رہے کہ رواں سال جنوری میں مطابق امریکی ریاست شکاگو میں دوران پرواز چھوٹے طیارے پی سی 12 کا ٹائر رہائشی آبادی پر جاگرا ،خوش قسمتی سے حادثے میں کوئی جانی نقصان نہیں ہوا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں