The news is by your side.

Advertisement

اجتماعی قبر سے 50 افراد کی لاشیں برآمد

میکسیکو سٹی: میکسیکو جرائم اور اجتماعی قبروں کا گڑھ بننے لگا، تین ماہ کے دوران ایک اور اجتماعی قبر سے 50 افراد کی لاشیں برآمد ہوئی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق میکسیکو کے مغربی شہر گیوڈیلجرا میں کھدائی کے دوران اجتماعی قبر ملی جس سے 50 افراد کی لاشیں برآمد ہوئی ہیں، تین ماہ کے دوران اجتماعی قبر ملنے کا یہ دوسرا واقعہ ہے۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق پچاس میں سے 13 افراد کی شناخت کے بعد ان کی باقیات اہل خانہ کے حوالے کردی گئی ہیں جن میں ایک خاتون بھی شامل ہے، جبکہ دیگر افراد کی شناخت اور موت کی وجہ سے متعلق تحقیقات جاری ہیں۔

میکسیکو کی ریاست جالیسکو جرائم کا گڑھ ہے جبکہ گیوڈیلجرا بھی اسی ریاست کا شہر ہے، جہاں منشیات فروش گروہ اور گینگ کے درمیان جھڑپوں کا سلسلہ کافی عرصے سے جاری ہے، اور لاشیں ملنا بھی عام ہوتی جارہی ہیں۔

رواں سال ستمبر میں گیوڈیلجرا میں اجتماعی قبر سے 34 افراد کی لاشیں برآمد ہوئی تھیں جبکہ مئی میں بھی 30 افراد ایک ہی گھڑے میں مدفن ملے تھے۔

واضح رہے کہ میکسیکو میں 2006 کے آخر میں فوج کی جانب سے منشیات فروشوں اور جرائم پیشہ افراد کے خلاف آپریشن کیا گیا تھا جس کے دوران 40 ہزار سے زائد افراد لاپتہ ہوئے اور تب سے اب تک مختلف جھڑپوں اور واقعات میں ڈھائی لاکھ سے زائد افراد مارے جاچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں