The news is by your side.

Advertisement

حکومتی پالیسیوں سے اختلاف ہے لیکن بھارت کے لیے سیسہ پلائی دیوار بن جائیں گے: احسن اقبال

اسلام آباد: مسلم لیگ ن کے رہنما احسن اقبال نے کہا ہے کہ بھارت سے کہتا ہوں ہمارا حکومت سے سیاسی، معاشی پالیسیوں پر شدید اختلاف ہے لیکن اس نے میلی نظر ڈالنے کی کوشش کی تو قوم سیسہ پلائی دیوار بن جائے گی۔

احسن اقبال قومی اسمبلی اجلاس میں اظہارِ خیال کر رہے تھے، انھوں نے کہا کہ حکومت کی پالیسیوں کا ہر سطح پر مقابلہ کریں گے اور راستہ بھی روکیں گے۔

بھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو ن لیگ کے دور میں پکڑا گیا، جاسوس پکڑے جانے پر بھارت نے واویلا مچا کر آسمان سر پر اٹھایا۔

احسن اقبال

سابق وزیرِ داخلہ احسن اقبال کا کہنا تھا کہ فنانس بل کو ٹی 20 نہیں بلکہ ٹی 5 فارمیٹ پر کھیلا جا رہا ہے، دو چار تقریروں میں فنانس بل پر بحث سمیٹنے پر اعتراض ہے، فنانس بل پر بحث مزید دو سے 3 دن تک جاری رہنی چاہیے۔

احسن اقبال نے اجلاس میں کہا کہ بھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو ن لیگ کے دور میں پکڑا گیا، جاسوس پکڑے جانے پر بھارت نے واویلا مچا کر آسمان سر پر اٹھایا لیکن ن لیگ حکومت نے اسے نہیں چھوڑا۔

انھوں نے مزید کہا کہ مینار پاکستان کے سائے تلے واجپائی نے پاکستان کو تسلیم کیا، کہا گیا نواز شریف نے واجپائی سے دوستی کر لی ہے، مسئلہ کشمیر حل کرنے کے لیے اعلان لاہور پر نواز شریف نے دستخط کیے۔

یہ بھی پڑھیں:  کشمیر پر اقوام متحدہ کی قراردادوں پر دھول جم چکی ہے: بلاول بھٹو زرداری

احسن اقبال نے اظہارِ خیال کرتے ہوئے طنز کیا کہ پرائمری کا بچہ اگر کہے کہ قرضوں کا پتا نہیں تو کوئی بات نہیں۔ جس پر اسپیکر اسد قیصر نے فوراً کہا کہ لفظ پرائمری کا بچہ حذف کر رہا ہوں، یہ غیر پارلیمانی لفظ ہے، تاہم احسن اقبال نے کہا جناب اسپیکر ثابت کریں لفظ پرائمری کا بچہ غیر پارلیمانی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں