The news is by your side.

Advertisement

ایمن خان اور منیب بٹ کی ننھی پری کی تصویر وائرل

کراچی: معروف پاکستانی اداکارہ ایمن خان اور اداکار منیب بٹ کی ننھی پری امل کی تصویر وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی ڈرامہ انڈسٹری کے معروف اداکار منیب بٹ اور اداکارہ ایمن خان کی بیٹی امل خان کی تصویر شیئر ہوتے ہی سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ننھی پری اپنی والدہ ایمن کو دیکھ رہی ہیں۔

تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایمن خان اسپتال میں اپنی بیٹی کو گود میں اٹھائے ہوئی ہیں، ایک اور تصویر میں ننھی امل کے ساتھ والد منیب بٹ بھی خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہے ہیں۔

سوشل میڈیا پر تصویر وائرل ہونے کے بعد دونوں فنکاروں کے مداحوں کی جانب سے انہیں مبارکباد دینے اور امل کے لیے دعاؤں کا سلسلہ جاری ہے۔

واضح رہے کہ 30 اگست کو منیبٹ بٹ نے اپنے سوشل میڈیا انسٹاگرام اکاؤنٹ سے ننھی پری کی آمد کی خوشخبری دی تھی اور کہا تھا کہ انہیں اللہ تعالیٰ نے رحمت سے نوازا ہے اور اس وقت ان کے پاس جذبات کو بیان کرنے کے لیے الفاظ نہیں ہیں۔

مزید پڑھیں: اداکار منیب بٹ اور ایمن خان کے ہاں ننھی پری کی آمد

ننھی پری کی آمد کی اطلاع دینے کے ساتھ ساتھ منیب بٹ نے بیٹی کا نامل امل بھی بتایا تھا۔

بعدازاں منیب نے ایک تصویر شیئر کی تھی جس میں امل کو گود میں اٹھائے ہوئے تھے لیکن امل کا چہرہ نظر نہیں آرہا تھا تاہم اب منظر عام پر آنے والی تصویر میں ننھی پری کا چہرہ واضح طور پر دیکھا جاسکتا ہے۔

یاد رہے کہ ایمن خان اور منیب بٹ گزشتہ برس رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے، ان کی شادی کی رسومات طویل ترین ہونے کی وجہ سے ان کو مداحوں کی جانب سے تنقید کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں