The news is by your side.

Advertisement

چینی بحران کی انکوائری پر پوری قوم کی نظر ہے، علیم خان

لاہور: وزیر خوراک پنجاب عبدالعلیم خان کا کہنا ہے کہ چینی بحران کی انکوائری پر پوری قوم کی نظر ہے، عوام کا پیسہ لوٹنے والوں کو بے نقاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے سینئر صوبائی وزیر عبدالعلیم خان نے کہا کہ یہ وقت سیاسی پوائنٹ اسکورنگ کا نہیں ہے،اس وقت ہم سب پر بڑی ذمہ داریاں ہیں۔

علیم خان کا کہنا تھا کہ اس وقت ہمیں کرونا کی وبا سے مل کر لڑنا ہے،اس وقت عمران خان وزیراعظم پی ٹی آئی نہیں پاکستان ہیں،اس وقت ہمیں کرائسز سے مل کر نکلنا ہے۔

وزیر خوراک پنجاب نے کہا کہ شہباز شریف تھوڑا انتظار کرلیں رپورٹ آئے جائے تو پڑھ لیں۔عبدالعلیم خان کا مزید کہنا تھا کہ چینی بحران کی انکوائری پر پوری قوم کی نظر ہے، عوام کا پیسہ لوٹنے والوں کو بے نقاب کریں گے۔

چینی بحران پر انکوائری کمیشن کو مزید 3 ہفتے کا وقت دینے کی منظوری

یاد رہے کہ گزشتہ روز وزیراعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ہوا تھا جس میں 13 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا تھا اور متعدد کی منظوری دی گئی تھی

وفاقی کابینہ نے چینی بحران پر ایف آئی اے کی تحقیقاتی رپورٹ کا فرانزک کرنے والے انکوائری کمیشن کو اپنی رپورٹ وزیراعظم عمران خان کو پیش کرنے کے لیے مزید 3 ہفتے دینے کی منظوری دی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں