site
stats
اہم ترین

عمران خان کی عبدالستارایدھی سے عیادت، امجد صابری کے اہل خانہ سے ملاقات

کراچی : پاکستان تحریک انصاف کے چئیرمین عمران خان نے معروف سماجی کارکن عبدالستار ایدھی کی عیادت اور مقتول امجد صابری کے اہل خانہ سے تعزیت کی۔

تفصیلات کے مطابق ایدھی ہوم میٹھادر میں چئیرمین پی ٹی آئی عمران خان نے معروف سماجی کارکن عبدالستار ایدھی کی عیادت کی اورگلدستہ پیش کیا۔

Imran-Edhi4

اس موقع پرعمران خان کے ہمراہ تحریک انصاف کی مقامی قیادت بھی موجود تھی۔ میڈیا سے گفتگو میں عمران خان کا کہنا تھا کہ ایدھی صاحب انسانیت کی خدمت پر یقین رکھنے والوں کے لئے مثال ہیں۔

Imran-Edhi5

انہو ں نے پاکستان کو ایک نئی شناخت دی ہے،انہوں نے کہا کہ شوکت خانم کینسر اسپتال کے لئے ایدھی صاحب کے دئیے گئے عطیے کو نہیں بھلا سکتا۔


Nation holds Abdul Sattar Edhi's services in… by arynews

 دعا گو ہیں کہ ایدھی صاحب جلد صحت یاب ہوکر انسانیت کی خدمت کے مشن کو جاری رکھیں۔

Imran-Edhi1

ان کا کہنا تھا کہ ستائیس برس قبل شوکت خانم میموریل کینسر اسپتال کی فنڈ ریزنگ کے دوران ایدھی صاحب نے انکی حوصلہ افزائی کی اور کینسر اسپتال کے لئے سب سے بڑا عطیہ دیا تھا جسے کبھی نہیں بھول سکتے۔

Imran-Edhi2

بعد ازاں عمران خان مقتول امجد صابری کے اہل خانہ سے تعزیت کیلئے ان کے گھر گئے،ان کی والدہ، بھائی اور بچوں سے ملنے کے بعد عمران خان کا کہنا تھا کہ امجد صابری کے قتل سے کراچی کے امن کو دھچکا لگا ہے۔

Imran-Edhi3

عمران خان نے کراچی میں پولیس کی کارکردگی پر سوال اٹھادیئے، ان کا کہنا تھا کہ تھانے ٹھیک ہونے تک کراچی میں امن نہیں آئے گا۔ جب تک پولیس ٹھیک نہیں ہوگی حالات میں بہتری نہیں آئے گی۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top