The news is by your side.

Advertisement

سندھ اور بلوچستان میں انسداد پولیو مہمات کا آغاز

کراچی / کوئٹہ: صوبہ سندھ اور بلوچستان میں انسداد پولیو مہمات کا افتتاح کردیا گیا، سندھ میں 1 کروڑ اور بلوچستان میں 25 لاکھ بچوں کو قطرے پلائے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ بلوچستان میں 5 روزہ پولیو مہم کا افتتاح کر دیا گیا، سیکریٹری صحت نے چلڈرن اسپتال میں مہم کا افتتاح کیا۔

سیکریٹری صحت نور الحق بلوچ کا کہنا ہے کہ 25 لاکھ 86 ہزار کے قریب بچوں کو قطرے پلانے کا ہدف مقرر ہے، مہم میں 10 ہزار سے زائد ٹیمیں حصہ لیں گی۔

دوسری جانب صوبہ سندھ میں بھی وزیر اعلیٰ سید مراد علی شاہ نے بچوں کو پولیو کے قطرے پلا کر انسداد پولیو مہم کا آغاز کردیا، وزیر اعلیٰ سندھ نے پولیو کے قطرے پلانے کے ساتھ بچوں کو گفٹ بھی دیے۔

وزیر اعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ یہ سال کی دوسری پولیو مہم ہے جو پاکستان بھر میں چلائی جا رہی ہے، سندھ کے 30 اضلاع میں 1 کروڑ بچوں کو قطرے پلائے جائیں گے، مہم میں 70 ہزار سے زائد پولیو ورکرز حصہ لیں گے۔

انہوں نے کہا کہ جولائی 2020 سے اب تک ایک بھی پولیو کیس رپورٹ نہیں ہوا، گٹر کے پانی میں جولائی 2021 سے کوئی پولیو وائرس نہیں پایا گیا، سنہ 2021 میں ایک پولیو کیس رپورٹ کیا گیا جس کا تعلق بلوچستان سے تھا۔

وزیر اعلیٰ سندھ نے عوام سے ان کے گھر آنے والی ٹیموں سے تعاون کرنے کی بھی ہدایت کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں