The news is by your side.

Advertisement

انوشکا شرما کے بیان پر سلمان خان ناراض

ممبئی: بالی وڈ اداکا سلمان خان انوشکا شرما کے دیئے گئے بیان سے ناراض ہوگئے ہیں، بالی ووڈ اداکار سلمان خان اور اداکارہ انوشکا شرما نے فلم ’’سلطان‘‘ میں ایک ساتھ اداکاری کے جوہر دکھائے، جسے شائقین کی جانب سے بے حد پسند کیا گیا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق چند روز قبل ایک انٹرویو کے دوران انوشکا شرما سے سلمان خان سے متعلق سوال پوچھا گیا جس پر اداکارہ کا کہنا تھا کہ وہ سلمان کو نہیں جانتی۔

anuskha-2

انوشکا شرما نے سلمان خان کے ’’زیادتی سے متاثرہ خاتون‘‘ کے بیان پر کہنا تھا کہ میں نے جب اس بیان کے بارے میں سنا تو مجھے یقین نہیں ہوا کیوں کہ سلمان سے مجھے ایسے کسی بیان کی توقع نہیں تھی، میں نے ان کے ساتھ صرف ایک فلم میں کام کیا ہے، اس کے علاوہ ہم نے ساتھ بیٹھ کر کبھی باتیں نہیں کی۔

anuskha-1

میڈیا رپورٹس کے مطابق سلمان کو انوشکا کا یہ بیان اچھا نہیں لگا اور وہ ایسا مان رہے تھے کہ ’سلطان‘ کی شوٹنگ کے دوران ان کی انوشکا سے اچھی بات چیت ہو چکی ہے۔

sultan 2

سلمان خان نے انوشکا کے بیان پر سخت ناگواری کا اظہار کرتے ہوئے انوشکا سے دوری اختیار کرلی ہے جبکہ تقریبات میں بھی ساتھی اداکارہ کو نظر انداز کرنا شروع کردیا ہے، جس پر انوشکا بھی پریشان ہیں۔

واضح رہے کہ سلمان خان سے ایک انٹرویو کے دوران جب پوچھا گیا کہ ’’سلطان‘‘ میں ان کا پہلوانوں کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ کیسا رہا تو اس پر ان کا کہنا تھا کہ فلم میں کام کے دوران ان کی حالت زیادتی کا شکارعورت جیسی ہوگئی تھی جو نہ ٹھیک سے چل سکتی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں