The news is by your side.

ارشد شریف قتل ازخود نوٹس کیس : سپریم کورٹ کا بڑا فیصلہ

اسلام آباد : اے آر وائی نیوز کے صحافی اور نامور اینکر پرسن ارشد شریف قتل کیس میں اہم پیشرفت سامنے آئی ہے، سپریم کورٹ نے کیس کی سماعت کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ نے شہید صحافی ارشد شریف قتل ازخود نوٹس کیس سماعت کیلئے مقرر کردیا ہے، چیف جسٹس آف پاکستان عمر عطا بندیال کی سربراہی میں5رکنی لارجر بینچ کرے گا۔

ذرائع کے مطابق ازخود نوٹس کیس کی سماعت5 جنوری بروز جمعرات دوپہر ایک بجے ہوگی، واضح رہے کہ عدالت نے اسپیشل جے آئی ٹی سے تحقیقات کی عبوری رپورٹ بھی طلب کر رکھی ہے۔

قبل ازیں 8دسمبر کو ہونے والے سماعت کے دوران چیف جسٹس نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا تھا کہ جے آئی ٹی کو وزارت خارجہ نے راستہ بھی دکھایا ہے، وزارت خارجہ نے اپنی رپورٹ میں اچھی تجاویز دی ہیں، ضرورت پڑی تو ملزمان کی گرفتاری کے لیے انٹرپول سے بھی رابطہ کیا جائے گا۔

بعد ازاں عدالت نے جے آئی ٹی سے ہر دو ہفتے بعد پیشرفت رپورٹ طلب کرتے ہوئے اسلام آباد پولیس کو جے آئی ٹی کی معاونت کرنے کی ہدایت دی تھیں۔

مزید  پڑھیں : ارشد شریف قتل کیس، بی بی سی کی رپورٹ میں کئی انکشافات

سپریم کورٹ آف پاکستان نے 6 دسمبر کو کینیا میں قتل ہونے والے سینیر صحافی ارشد شریف شہید کے قتل کے کیس کا از خود نوٹس لے لیا تھا۔

واضح رہے کہ معروف صحافی و سینیئر اینکر پرسن ارشد شریف کو 24 اکتوبر کو کینیا میں گولی مار کر شہید کردیا گیا تھا جس کے بعد وفاقی حکومت نے اس قتل کی تحقیقات کے لئے ٹیم بنا کر کینیا بھیجی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں