The news is by your side.

Advertisement

پرویز مشرف کو اقتدار چھوڑنے پر مجبور کیا، آصف زرداری

نوابشاہ: پاکستان پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ جمہوریت کے لیے پیپلزپارٹی کی لازوال قربانیاں ہیں، پرویز مشرف کو اقتدار چھوڑنے پر مجبور کیا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے شہداد پور میں پارٹی کارکنان سے خطاب کرتے ہوئے کیا، آصف علی زرداری نے کہا کہ پی پی قیادت، کارکنان اپنی جانیں دے کر سرخرو ہوئے ہیں، قیادت، کارکنوں نے جمہوریت کے لیے آگ کے دریا عبور کیے۔

سابق صدر نے کہا کہ کچھ لوگ کہتے ہیں روٹی، کپڑا، مکان کا وعدہ پورا نہیں کیا، پی پی جب اقتدار میں آتی ہے تو نوجوانوں کو نوکریاں دیتی ہے، روزگار ہو تو روٹی اور کپڑا میسر ہوتا ہے، مکان بھی بن جاتا ہے۔

آصف زرداری نے کہا کہ بلاول بھٹو نے اپنے نانا اور والدہ شہید کا علم سنبھال لیا ہے، یقیناً بلاول بھٹو اپنی والدہ کے مشن کو پایہ تکمیل تک پہنچائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ وہ دن دور نہیں جب ہر نوجوان کو روزگار ملے گا، ریاست کے ثمرات ہر شہری کو ملیں گے، ملک کے تمام شہریوں کے ساتھ سماجی انصاف ہوگا۔

واضح رہے کہ سابق صدر آصف زرداری کا کہنا تھا کہ ہم ہمیشہ عوام کی طاقت اور مخالفین چور دروازے سے اقتدار میں آتے ہیں، مخالفین الزام تراشیوں کے علاوہ کچھ نہیں کرسکتے۔

ان کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی نے ہمیشہ ملک اور عوام کی خدمت کی ہے، بینظیر بھٹو شہید کا فلسفہ ہمارے لیے مشعل راہ ہے، پیپلزپارٹی کا ہر کارکن عوام کی خدمت کا جذبہ رکھتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں