The news is by your side.

Advertisement

میگا منی لانڈرنگ اور پارک لین کے ضمنی ریفرنس، آصف زرداری پر فرد جرم 17 ستمبر تک موخر

اسلام آباد : احتساب عدالت نے میگا منی لانڈرنگ ریفرنس اور پارک لین کے ضمنی ریفرنس میں آصف زرداری پر فرد جرم سترہ ستمبر تک موخرکردی۔

تفصیلات مطابق اسلام آباد کی احتساب عدالت میں میگا منی لانڈرنگ ریفرنس اور پارک لین کے ضمنی ریفرنس کی سماعت ہوئی م، سابق صدرآصف زرداری فریال تالپور اور آصفہ بھٹو کے ہمراہ عدالت پہنچے۔

سماعت کے آغاز پر آصف زرداری کی جانب سے میگامنی لانڈرنگ ریفرنس کوخارج کرنےکی استدعاکی گئی، آصف زرداری نے درخواست میں مؤقف اپنایا کہ میگا منی لانڈرنگ کیس کاضمنی ریفرنس خارج کرکےانہیں بری کیاجائے۔

جج احتساب عدالت اعظم خان نے استفسار کیا کہ آپ اس درخواست پردلائل کے لیے تیار ہیں؟جس پر وکیل فاروق ایچ نائیک کا کہنا تھا کہ درخواست پردلائل کےلیےسترہ ستمبرکی تاریخ مقررکردیں۔

اس پرنیب وکیل نے فردجرم عائد کرنے کی کارروائی سے پہلےنئی درخواست پراعتراض اٹھایا، احتساب عدالت نے آصف علی زرداری پرفردجرم سترہ ستمبرتک مؤخرکرتے ہوئے میگامنی لانڈرنگ ریفرنس کی سماعت سترہ ستمبر تک ملتوی کردی۔

دوسری جانب پارک لین کےضمنی ریفرنس کی کیس کی سماعت میں آصف زرداری سمیت دیگرملزمان نے حاضری لگائی، آصف علی زرداری نےاس ریفرنس میں بھی پھرفردجرم روکنےکی درخواست کی ۔

جس پرجج احتساب عدالت اعظم خان نےآصف زرداری پرفردجرم سترہ ستمبرتک موخرکردی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں