The news is by your side.

Advertisement

کرونا سے متاثر نوزائیدہ بچے تیز بخار میں مبتلا ہوتے ہیں، تحقیق

شکاگو: امریکی ریاست شکاگو کے ڈاکٹرز نے تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ کرونا وائرس سے متاثرہ نوزائیدہ بچوں کو تیز بخار میں مبتلا پایا گیا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکا ریاست شکاگو کے چلڈرن اسپتال کے ڈاکٹرز کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس میں مبتلا شیرخوار بچوں کے حوالے سے نئی تحقیق میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ 90 دن سے کم عمر کے بچے جو کرونا میں مبتلا تھے ان میں سانس لینے میں کم یا زیادہ تکلیف اور بخار کی علامات نہیں پائی گئیں لیکن ان میں تیز بخار کی علامت موجود تھی۔

شکاگو کے این اینڈ رابرٹ ایچ لوری چلڈرن اسپتال کی رپورٹ کے مطابق اس تحقیق میں 18 شیر خوار بچوں کو شامل کیا گیا تھا ، ان 50 فیصد بچوں میں سے جنہیں اسپتال میں داخل کیا گیا سانس لینے میں دشواری کا سامنا نہیں تھا اور آکسیجن یا وینٹی لیٹر کی ضرورت بھی نہیں تھی۔

مزید پڑھیں: کرونا ’’اے‘‘ بلڈ گروپ والوں کے لیے خطرناک قرار

رپورٹ کے مطابق اسپتال میں زیر علاج بچوں میں سے 9 میں سے 6 میں معدے کی علامت، ناقص کھانا کھلانا، الٹی شامل تھے، چھوٹے شیر خوار بچوں کو بھی معمولی طبی بیماری کے باوجود ناک کے نمونوں میں خاص طور پر زیادہ وائرل موجود تھا۔

ڈاکٹر میتھل کے مطابق اگرچہ ہم توقع کرتے ہیں کہ کوویڈ 19 کے ساتھ لاطینہ نسل کے بہت سے شیرخوار بچے ہوں گے لیکن اس کے اضافی عوامل بھی ہوسکتے ہیں جن کی غیر متناسب لاطینی بیماریوں میں ہم نے اس عمر گروپ میں مشاہدہ کیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں