مخالفین نے میئر خان کا نازیبا لباس میں غبارہ لندن کی فضا اڑا دیا balloon-of-mayor-khan
The news is by your side.

Advertisement

لندن : مخالفین نے میئر صادق خان کا تضحیک آمیز غبارہ فضا میں اڑا دیا

لندن : برطانوی دارالحکومت کے میئر خان کی جانب سے بےبی ٹرمپ کا غبارہ اڑانے کی اجازت دینے پر ٹرمپ کے حامیوں نے میئر کا نازیبا لباس تن کیے غبارہ بنا کر فضا میں بلند کردیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے دارالحکومت لندن کے میئر صادق خان کو ان دنوں امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے حامیوں کی جانب سے گذشتہ ماہ ٹرمپ کا 20 فٹ اونچا غبارہ فضا بلند کرنے کی اجازت دینے پر شدید تنقید کا شامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ ٹرمپ کے حامیوں نے ہفتے کے روز میئر صادق خان کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے ان کی شباہت کا بڑا غبارہ بناکر 2 گھنٹے تک لندن کی پارلیمنٹ اسکوائر پر بلند رکھا جس کو نازیبا لباس پہنایا ہوا تھا۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ میئر کے خلاف منعقدہ احتجاج ویسٹ منسٹر کے رہائشی ایڈوکیٹ ’یانّی بروری‘ نے کیا تھا اور اسی سلسلے میں ایڈوکیٹ نے 78 ہزار یورو کی بھاری رقم ایک ویب سایٹ کو بھی عطیہ کی تھی۔

یاد رہے کہ 13 جولائی کو امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے دورہ برطانیہ سے قبل ٹرمپ کے مخالف برطانوی شہریوں نے انوکھا احتجاج کرتے ہوئے چھ میٹر اونچا غصے سے بھرا بے بی ٹرمپ غبارہ لندن کی فضا میں بلند کیا تھا۔

ڈونلڈ ٹرمپ کے حامیوں کی جانب سے صادق خان کے خلاف بے بی ٹرمپ کا غبارہ اڑانے کی اجازت  دینے کے باعث احتجاج کیاگیا ہے۔

لندن کے میئر صادق خان کے خلاف احتجاج منعقد کرنے والے ایڈوکیٹ یانّی بروری کا کہنا ہے کہ ’میرے خیال میں آزاد دنیا کے قائد اور برطانیہ کے بہترین اتحادی ڈونلڈ ٹرمپ کو بہت زیادہ عزت دینی چاہیے‘۔

برطانوی میڈیا کا کہنا ہے کہ احتجاج منعقد کرنے والوں نے صادق خان کے لیے زرد رنگ کے نازیبا لباس کا انتخاب اس لیے کیا گیا ہے، کیوں کہ سنہ 2016 میں صادق خان نے نازیبا لباس میں بنائے جانے والے پوسٹر کو لندن کی شاہراہوں پر  آویزاں کرنے سے منع کیا تھا۔

لندن کے میئر صادق خان نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا تھا کہ ’اگر عوام ہفتے کا دن مجھے زرد رنگ کا لباس پہنے ہوئے دیکھ کر گزارنا چاہتی ہے تو خوش آمدید‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں