The news is by your side.

Advertisement

جرمنی: جرائم پیشہ گروہ سے تعلقات کے الزام میں جائیدادیں ضبط

برلن: جرمنی میں جرائم پیشہ گروہ سے تعلقات کے شبہے میں ایک ہی خاندان کی کئی جائیدادیں ضبط کر لی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق جرمنی کے دارالحکومت برلن میں پولیس نے ایک ہی خاندان کی کئی جائیدادیں ضبط کی ہیں، مذکورہ خاندان پر الزام ہے کہ ان کے تعلقات جرائم پیشہ گروہ سے ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق مذکورہ خاندان کی ضبط کی گئی جائیداد میں فلیٹس، پلاٹس اور مکانات شامل ہیں کی مالیت کئی ملین یوروز میں ہیں۔

جرمن پولیس کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ ایک ہی خاندان کی ملکیت کے تقریباً 77 مکانات قبضے میں لے لیے ہیں، اس خاندان کا تعلق مبینہ طور پر منظم جرائم پیشہ گروہ سے ہے۔

بیان میں مزید کہا گیا تھا کہ اس خاندان کی اس جائیداد کی مجموعی مالیت دس ملین یورو کے قریب ہے، قبضے میں لی گئی جائیداد میں فلیٹ، مکانات اور پلاٹ وغیرہ شامل ہیں۔


جرمنی: حکومت نے پولیس اختیارات میں اضافے کا مسودہ تیار کرلیا


خیال رہے کہ جس جرائم پیشہ نیٹ ورک کی بات کی جارہی ہے وہ اکتوبر 2014 میں ایک بینک ڈکیتی میں ملوث ہونے کی وجہ سے پولیس کی نگاہوں میں آیا تھا۔

یاد رہے کہ یورپی یونین کے رکن ملک جرمنی کے صوبے نارتھ رائن ویسٹ فیلیا کی حکومت نے سیکیورٹی معاملات مزید سخت کرنے کے لیے اقدامات کرنے کی منصوبہ بندی کرلی ہے۔

واضح رہے کہ مذکورہ منصوبہ بندی کے تحت وقتی طور پر مفلوج کرنے والی گن کا استعمال، سماجی رابطوں کی ویب سایٹس کی نگرانی اور سیکیورٹی اداروں کی کارروائیوں میں بھی اضافہ کیا جائے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں