The news is by your side.

Advertisement

عوامی مسائل کا حل صرف پیپلزپارٹی کے پاس ہے، بلاول بھٹو

کھرمنگ: چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ گلگت بلتستان کے عوام غیرت مند اور وفادار ہیں، عوام پیپلزپارٹی کا ساتھ دیں، مسائل کا حل صرف پیپلزپارٹی کے پاس ہے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو نے گلگت بلتستان کے ضلع کھرمنگ میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج بھی معاشی بحران ہے مگر صرف سندھ میں عوامی حکومت ہے، ہمیں معاشی بحران کے حل کے لیے عوامی حل چاہئے، مسائل کا حل صرف پپیپلز پارٹی کے پاس ہے۔

انہوں نے کہا کہ نہیں چاہتا کہ گلگت بلتستان کے عوام کا مستقبل تباہ ہوجائے، آپ کو آٹا بحران سے جو نجات ملی یہ ذوالفقار بھٹو کا تحفہ ہے، گلگت بلتستان کے عوام کو ووٹ کا حق دلا کر رہیں گے۔

مزید پڑھیں: ووٹ سے طاقت لیتا ہوں، کسی کے اشارے پر چلنے والا نہیں، بلاول بھٹو

بلاول بھٹو نے کہا کہ مہنگائی کا مقابلہ کرنے کے لیے بی آئی ایس پی جیسا انقلابی پروگرام شروع کیا، سرکاری ملازمین کی تنخواہوں میں 100 فیصد، پنشنزمیں 150 فیصد اضافہ کیا، پی ٹی آئی کی ہر بات دھوکا اوریوٹرن نکلی۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ حکومت کراچی میں اسٹیل مل بند کرنا چاہتی ہے، یہ اقتدار، حکومت بنانے کی لڑائی نہیں آپ کے مستقبل کا سوال ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کا گلگت بلتستان کے ضلع شگر میں انتخابی مہم سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ میرا وعدہ ہے جی بی کے نمائندے قومی اسمبلی، سینیٹ میں بٹھاؤں گا، جو خواب ذوالفقار علی بھٹو نے دیکھا اسے پورا کرنا میرا فرض ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں