The news is by your side.

Advertisement

بی جے پی رہنما نے دپیکا اور سنجے بھنسالی کی سر کی قیمت مقرر کردی

ممبئی: بی جے پی رہنما سورج پال نے فلم ’’پدماوتی‘ کی ہیروئن دپیکا پڈوکون اور ہدایت کار سنجے لیلا بھنسالی کے سر کی قیمت 10 کروڑ مقرر کردی جب کہ فلم کے ہیرو رنویر سنگھ کی ٹانگیں توڑنے کی دھمکی دی ہے.

بھارتی میڈیا کے مطابق انتہا پسند اور حکمراں جماعت بھارتی جنتا پارٹی ہریانہ کے ترجمان سروج پال نے بھارتی فلم ’پدماوتی‘ میں پدوماتی کا کردار ادا کرنے والی دپیکا پڈون اور فلم کے ہدایت کار کو جان سے مارنے والے کے لیے 10 کروڑ روپے کا انعام دینا کا اعلان کیا ہے.

بھارتی حکمراں پارٹی کے رہنما نے مزید کہا ہے کہ اگر ہدایت کار سنجے بھنسالی کی حمایت کرنے پر فلم ’’پدماوتی‘ کے ہیرو رنویر سنگھ معافی نہیں مانگتے تو اُن کی ٹانگیں توڑ دی جائیں گی جب کہ سنسر بورڈ نے بھی فلم کے سرٹیفکیٹ کے لیے دی گئی درخواست کو فلم ساز کو واپس کردیا جس سے بھارت میں عدم برداشت کا اندازہ کیا جا سکتا ہے.

قبل ازیں راجپوت برادری بھی فلم کی ہیروئن دپیکا پڈوکون کی ناک کاٹنے اور ہدایت کار سنجے لیلا بھنسالی کے سر کی قیمت 5 کروڑ مقرر کرچکی ہے جب کہ فلم کی ریلیز کی مخالف راجپوت برادری کی جانب سے پُرتشدد مظاہروں نے شدت اختیار کرلی ہے اور دن بدن مظاہروں میں اضافہ ہوتا چلا جا رہا ہے.


 سنگین نتائج کی دھکیوں کی بعد بھارتی فلم پدماوتی کی ریلیزملتوی


گو بھارتی وزیراعظم نریندر مودی نے اپنی جماعت کے رہنما کی دھمکی کا نوٹس لیتے ہوئے وضاحت طلب کر لی ہے اور بے قابو حالات کو کنٹرول کرنے کی حکومتی کوششیں بھی جاری ہیں لیکن روز بہ روز کشیدہ ہوتی صورت حال کے پیش نظر فلم ریلیز کرنے والی پروڈکشن کمپنی ’’ویا کوم 18‘‘ نے خود ہی فلم کی ریلیز روکنے کا اعلان کررکھا ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں