The news is by your side.

Advertisement

سیکیورٹی فورسز کا آپریشن، کالعدم جماعت کے کمانڈر سمیت 6 دہشت گرد ہلاک

راولپنڈی: سکیورٹی فورسز نے بلوچستان میں دہشت گردوں کے بڑی کارروائی کرتے ہوئے بی ایل اے کے کمانڈر سمیت چھ دہشتگردوں کو ہلاک کر دیا ہے۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق دہشتگردوں کی موجودگی کی اطلاع پر سیکیورٹی نے بلوچستان کے علاقے ہرنائی میں آپریشن کیا، آپریشن کے دوران دہشتگردوں نے فرارہونے کی کوشش کے دوران اندھا دھند فائرنگ کی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق سکیورٹی فورسز اور دہشتگردوں کے درمیان فائرنگ کے شدید تبادلے میں بی ایل اے کمانڈر طارق عرف ناصر سمیت چھ دہشتگرد مارے گئے۔ آپریشن کے دوران ہتھیار اورگولیاں قبضے میں لے لی گئیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق سیکیورٹی فورسز کے دہشتگردوں کے خاتمے کے لیے آپریشنز جاری رہیں گے، دہشتگردوں کو ملکی امن استحکام کو برباد کرنے نہیں دیں گے، بلوچستان کے عوام کی سماجی اوراقتصادی ترقی کوسبوثاژ کرنے نہیں دیاجائےگا۔

یہ بھی پڑھیں: سی ٹی ڈی کی مستونگ میں کارروائی ، 9 دہشت گرد ہلاک

واضح رہے کہ آج کے روز بلوچستان میں سیکیورٹی فورسز کی یہ دوسری بڑی کارروائی ہے، اس سے قبل کاؤنٹر ٹیررازم ڈپارٹمنٹ (سی ٹی ڈی) نے مستونگ میں کارروائی کے دوران 9 دہشت گردوں کو ہلاک کیا تھا۔

ترجمان سی ٹی ڈی کا کہنا ہے کہ کارروائی میں لیویز فورس ، پولیس ، ایف سی اور سی ٹی ڈی اہلکاروں نے حصہ لیا جبکہ کالعدم تنظیم کے زیراستعمال کیمپ سے اسلحہ وگولہ بارود بھی برآمد ہوا، برآمد اسلحے میں نو کلاشنکوف ، 20 کلو دھماکہ خیز مواد ، راکٹ اور گولے شامل تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں