The news is by your side.

Advertisement

سعودی تیل کمپنی کی بڑی کامیابی، پہلی پوزیشن حاصل کر لی

ریاض: سعودی عرب کی تیل کی بڑی کمپنی آرامکو نے مشرق وسطیٰ کے قیمتی ترین برانڈز میں پہلے نمبر پر برقرار رہنے کا اعزاز حاصل کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق سعودی آرامکو نے مشرق وسطیٰ کے سب سے قیمتی برانڈ کے طور پر اپنی پوزیشن برقرار رکھی ہے، منگل کو برانڈ فنانس گلوبل 500 نے اپنی رواں سال کی رپورٹ میں مملکت کی سب سے بڑی تیل کی کمپنی کی قیمت کا تخمینہ 37 اعشاریہ 5 ارب ڈالر لگایا۔

رپورٹ کے مطابق آرامکو نے اپنی برانڈ ویلیو میں 20 فی صد کمی کے باوجود اپنی پہلی پوزیشن برقرار رکھی ہے۔

دوسرے نمبر پر ابوظبی نیشنل آئل کمپنی رہی، اس کمپنی کی برانڈ ویلیو میں ایک مشکل سال کے باوجود صرف 6 فی صد کمی آئی اور اس نے کامیابی سے اپنی پوزیشن کو برقرار رکھا۔

برانڈ فنانس کے سی ای او ڈیوڈ ہیگ کا کہنا ہے کہ آرامکو تیل کی صنعت میں چھپی ہوئی ایک دیوہیکل کمپنی ہے، جس کے برانڈ نے آخرکار عوام کی توجہ حاصل کر لی ہے۔

انھوں نے کہا اس وقت آرامکو کی برانڈ ایکویٹی ترقی کے ابتدائی مرحلے میں ہے، لیکن اگلی دہائی میں مزید طاقت حاصل کرتے ہوئے یہ کمپنی عالمی اسٹیج میں شامل ہو جائے گا۔

ڈیوڈ ہیگ نے کہا ابوظبی نیشنل آئل کمپنی نے ابوظبی کی عالمی سافٹ پاور پوزیشن کو تقویت دی، اور متحدہ عرب امارات کے پائیدار معاشی اہداف کو آگے بڑھایا۔

رپورٹ میں شامل مشرق وسطیٰ کے دیگر برانڈز میں سعودی ٹیلی کام کمپنی ایس ٹی سی، متحدہ عرب امارات کی اتصالات، قطر نیشنل بینک، دبئی ایمریٹس ایئر لائن اور پیٹرو کیمیکل فرم سابک شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں