The news is by your side.

Advertisement

روسی کرونا ویکسین کے حصول کے لیے برازیل کا اہم فیصلہ

برازیلیا: کئی دیگر ممالک کے بعد اب برازیل بھی روسی کرونا ویکسین کے حصول کے لیے تیار ہو گیا ہے، اس سلسلے میں برازیلی وزارت صحت روس کے ساتھ اسپوتنک V کی خریداری سے متعلق ایک معاہدے پر دستخط کرنے جا رہی ہے۔

روسی ذرایع ابلاغ کے مطابق برازیل کی وزارتِ صحت روسی کرونا ویکسین Sputnik V کی ممکنہ خریداری کے سلسلے میں RDIF (رشین ڈائریکٹ انویسٹمنٹ فنڈ) کے ساتھ ایک معاہدے پر دستخط کے لیے تیار ہے۔

برازیلی وزارتِ صحت کے مطابق ایسے ہی معاہدے بڑی امریکی فارماسیوٹیکل کمپنی فائزر، جانسن سیلگ، انڈین بائیوٹیک، اور موڈرنا کے ساتھ بھی کیے جائیں گے۔

یاد رہے کہ برازیل نے شروع ہی سے کرونا وائرس سے بچاؤ کی ویکسین کے لیے سرگرمی دکھائی ہے، گزشتہ ہفتے بھی برازیل کے ہیلتھ کیئر عہدے داروں نے ویکسین تیار کرنے والی کمپنیوں کے نمائندگان کے ساتھ ویکسین کی تیاری، محفوظ اور مؤثر ہونے کے معاملات کے ساتھ ساتھ اس کی فراہمی سے متعلق لاجسٹک پہلوؤں پر بھی تبادلہ خیال کیا تھا۔

روسی ویکسین حاصل کرنے والا یورپی یونین کا پہلا ملک

یاد رہے کہ چین میں تیار کی جانے والی کرونا ویکسین سینوویک کے ٹرائلز برازیل میں بھی کیے گئے ہیں، ٹرائلز کے دوران ایک رضاکار کی موت بھی واقع ہو گئی تھی جس کے بعد ٹرائلز روک دیے گئے تھے تاہم بعد میں یہ دوبارہ شروع کیے گئے۔

مزید بر آں برازیل کے بٹانٹن انسٹی ٹیوٹ بائیو میڈیکل سینٹر کو رواں ہفتے کو وِڈ 19 کے خلاف چین کے سینوویک ویکسین کی پہلی خوراک موصول ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں