دلہنوں کے قیمتی لباس چوری کرنے والا گروہ پکڑا گیا -
The news is by your side.

Advertisement

دلہنوں کے قیمتی لباس چوری کرنے والا گروہ پکڑا گیا

راولپنڈی : دلہنوں کے جوڑے چوری کرنے والے ملزمان پکڑے گئے، ایک کروڑ روپے مالیت کے لہنگے،غرارے اوردوسرے جوڑے برآمد کرلیے گئے، ملزمان انتہائی مہنگے کپڑے سستے داموں فروخت کردیا کرتے تھے۔

تفصیلات کے مطابق راولپنڈی میں دلہنوں کے لاکھوں روپے کے جوڑے کوڑیوں کے مول بکنے لگے، تھانہ صادق آباد پولیس نے خفیہ اطلاع پر کارروائی کرکے بوتیک سے دلہنوں کے قیمتی لباس چوری کرنے والے گینگ کو پکڑ لیا، جن کے قبضے سے مسروقہ عروسی لباس برآمد کر لیے۔

بوتیک کے مہنگے ترین کپڑے بوریوں میں سے نکلے۔ پولیس نے ملزمان کو میڈیا کے سامنے پیش کردیا، ملزمان نے ایک پلازہ کی بارہ دکانوں میں نقب لگا کر قیمتی جوڑے چوری کیے۔

برآمد کیے گئے قیمتی جوڑوں کی مالیت ایک کروڑ روپے سے زائد بتائی جارہی ہے۔ ایس پی ملک اقبال نے میڈیا کو بتایا کہ واردات میں ملوث چار ملزمان کو گرفتار کیا گیا ہے، جوڑوں کی برآمدگی اورچوروں کی گرفتاری پرمقامی تاجر نے تھانہ صادق آباد پولیس کو ایک لاکھ انعام دینے کا اعلان کیا۔

ایس پی اقبال ملک کو ایک لاکھ کی اتنی خوشی ہوئی کہ جلدی میں ویڈیو بنانے والے شخص کو پچاس روپے دینے کا اعلان کردیا، پولیس کا کہنا ہے کہ چور مہنگےعروسی جوڑے چوری کرکے سستے داموں بیچا کرتے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں