The news is by your side.

Advertisement

برطانوی حکومت کا گھر بیٹھے لوگوں کو تنخواہ دینے کا اعلان

لندن: برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن نے سینما، جم اور نائٹ کلبز بند کرنے کا حکم دے دیا جب کہ وزیر خزانہ نے گھر بیٹھے ملازمین کو تنخواہ دینے کا اعلان کردیا۔

لندن میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیراعظم بورس جانسن نے کہا کہ کورونا وائرس کا پھیلاؤ روکنے کے لیے حکومت نے سخت فیصلے کیے ہیں، سینما، جم، نائٹ کلبز،ریسٹورنٹ، کیفے اورباربند رکھے جائیں گے۔

وزیر خزانہ نے کورونا وائرس کے باعث کاروبار کی بندش اور تجارتی سرگرمیاں معطل ہونے پر گھروں پر بیٹھے افراد کو تنخواہ دینے کا اعلان کیا ہے۔

برطانوی وزیرخزانہ نےکورونا وائرس جاب اسکیم متعارف کراتے ہوئے کہا ہے کہ یہ اسکیم کم سےکم 3ماہ چلےگی اس لیے ملازمین فکرمندنہ ہوں۔

انہوں نے بتایا کہ حکومت تنخواہوں کا 80 فیصد گھر بیٹھے ادا کرے گی جب کہ 3ماہ کیلئے وی اےٹی معطل کیا جائے گا۔ برطانوی حکومت نے کرایہ داروں کی مدد کیلئے ایک ارب پاؤنڈ کا بھی اعلان کیا ہے۔

دوسری جانب کرونا وائرس کے مریضوں کی بھرمار سے لندن کے اسپتالوں نے صورتحال تشویشناک قرار دے دی، ہیرو کے اسپتال کا شمار لندن کے بڑے ہسپتالوں میں ہوتا ہے جس کا انتہائی نگہداشت ڈیپارٹمنٹ بھر گیا اور مریضوں کو دیگر اسپتالوں میں منتقل کرنے کی کوششیں شروع کردی گئی ہیں۔

واضح رہے کہ برطانیہ بھر میں کووڈ 19 سے ہلاکتوں کی تعداد 177 ہو گئی ہےاور گزشتہ 24 گھنٹوں میں 33 اموات کے ساتھ تعداد 184 ہو گئی ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں