The news is by your side.

Advertisement

کراچی سے تاجر کو اغوا کرکے بلوچستان پہنچائے جانے کا انکشاف

کراچی : موبائل فون کے تاجر کو کراچی سے اغوا کرکے بلوچستان پہنچائے جانے کا انکشاف سامنے آیا، تاجر کا کہنا ہے کہ اغواکرنے،51 لاکھ و دیگر سامان چھینے پر کارروائی کی جائے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے تاجر کو گلشن سے اغوا کرکے بلوچستان پہنچائے جانے کا انکشاف ہوا ، موبائل فون کے تاجر نے عزیز بھٹی تھانے میں مقدمہ درج کرادیا ہے۔

تاجر کے اغوا کی سی سی ٹی وی فوٹیج بھی سامنے آگئی ہیں ، تاجر نے بیان میں کہا ہے کہ دوست امان الدین کے کہنے پر پراپرٹی کے لیےکیش لیکر نکلا تھا کہ گاڑی میں موجود4مسلح ملزمان نےگن پوائنٹ پرگاڑی کوروکا۔

مدعی مقدمے کا کہنا تھا کہ مزاحمت پرکلاشنکوف کابٹ مارکرمیرادانت توڑدیا جبکہ مجھےاورمیرےدوست کوآنکھوں پرپٹی باندھ کرگاڑی میں بٹھایاگیا، ایک گھنٹہ گاڑی چلی،ایک مکان کےکمرےمیں ہمیں باندھ دیا۔

مجھےٹارچرکیاجاتارہا،سادہ کاغذ پر دستخط کروائےگئے، جس کے بعد رات گئے ویران جگہ پرجھاڑیوں میں چھوڑ دیاگیا، پیدل چلتارہاحب چوکی آگئی جہاں کوسٹ گارڈ والےموجود تھے، کوسٹ گارڈوالےرینجرزکے پاس لےگئےجہاں سےکراچی پہنچا۔

کراچی:اس پورےواقعے میں مجھے امان الدین ملوث لگتا ہے، صدرموبائل مارکیٹ میں بھی میں نے یہی گاڑی دیکھی تھی، اغواکرنے،51 لاکھ و دیگر سامان چھینے پر کارروائی کی جائے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں