The news is by your side.

Advertisement

استنبول میں خواتین کی ڈیزائن کردہ مسجد کا افتتاح

انقرہ : صدر رجب طیب اردوگان نے استنبول میں واقع ترکی کی سب سے بڑی مسجد کو  عوام کےلیے کھول دیا، جسے فن تعمیر کی ماہر خواتین نے تعمیر کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ترکی کے دارالحکومت استنبول میں ملک کی سب سے بڑی مسجد ’کملیکا‘ کا افتتاح کیا گیا ہے جس میں 63 ہزار نمازی ایک وقت میں نماز ادا کرسکتے ہیں۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ پندرہ کروڑ لیرا (تقریباً 9 سے ارب روپے پاکستانی) کی لاگت سے تیار ہونے والی مسجد کا ڈیزائن فن تعمیر (آرکیٹیک) کی ماہر دو خواتین ’باحر مُزروق اور ہیریئے گُل ٹوٹو‘ نے تیار کیا تھا۔

مقامی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ سلطنت عثمانیہ کی عکاسی کرتی کملیکا مسجد میں خواتین کے لیے علیحدہ جگہ بنائی گئی ہے جہاں تقریباً چھ سو خواتین بیک وقت نماز پڑھ سکتی ہیں جبکہ بچوں کےلیے کھیل کا میدان بھی بنایا گیا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ فن تعمیر کا شاہکار مسجد کو خوبصورت فانوس، دیدہ زیب قالین اور لائٹو سے مزین کیا گیا ہے جو مسجد کی خوبصورتی کی دلکشی میں مزید اضافہ کرتے ہیں۔

خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ تین ہیکٹر کے رقبے پر تعمیر مسجد میں ساڑھے تین ہزار گاڑیاں بھی بیک وقت پارک کی جاسکتی ہیں جبکہ یہاں اسلامیک آرٹ گیلری، میوزیم اور لائبریری بھی تعمیر کی گئی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ کملیکا مسجد کو چھ سال کی مدت میں تعمیر کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں