The news is by your side.

Advertisement

کیا بچے بھی اسنیپ چیٹ استعمال کر سکتے ہیں؟

یہ سوال بچوں کے مستقبل کے بارے میں فکر مند والدین کے لیے بلاشبہ اہم ہو سکتا ہے، کہ کیا ان کے بچے اسنیپ چیٹ بھی استعمال کر سکتے ہیں؟ اگر ہاں تو کب، کیسے؟

سوشل میڈیا ماہرین کا اس سلسلے میں کہنا ہے کہ مندرجہ ذیل اہم باتوں کو ذہن نشین کر لیں، سب سے پہلے تو یہ جان لیں کہ 13 سال سے کم عمر بچوں کو اسنیپ چیٹ کے استعمال سے منع کیا گیا ہے۔

اسنیپ چیٹ کے استعمال کے لیے قانونی شرط کے طور پر امریکا میں چلڈرن آن لائن پرائیویسی پروٹیکشن ایکٹ کی تعمیل کے لیے اس عمر کا انتخاب کیا گیا تھا، اس عمر کی شرط دیگر سوشل میڈیا ایپلی کیشنز کے لیے بھی ہے۔

دوسری اہم بات

یہ ایپلی کیشن بچوں کو مکمل رازداری فراہم نہیں کرتا، دراصل کسی بھی سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر مکمل رازداری ممکن نہیں، کیوں کہ اسنیپ شاٹس کو ڈیلیٹ کرنے کے بعد بھی فون سے میٹا ڈیٹا نکالا جا سکتا ہے اور اس میں اہم معلومات بھی ہو سکتی ہیں۔

تیسری اہم بات

یہ سوال کہ اسنیپ چیٹ بچوں کے لیے کیا مہیا کرتی ہے؟ دراصل اسنیپ چیٹ سے بچوں کو تصاویر، ویڈیوز، لکھے پیغامات اور ڈرائنگ کے اسنیپ شاٹس شیئر کرنے، اور اپنے فون سے لوگوں کی ایک مخصوص فہرست میں بھیجنے کی سہولت ملتی ہے۔

چوتھی اہم بات

جب بچہ کوئی اسکرین شاٹ بھیجتا ہے، تو دوسرے لوگ انھیں ڈاؤن لوڈ نہیں کر سکتے، لیکن وہ اس کا ’اسکرین شاٹ‘ لے کر دوسروں کو بھیج سکتے ہیں، اس لیے والدین کو چاہیے کہ بچوں کو سمجھائیں کہ کوئی نامناسب تصویر ہرگز شیئر نہ کریں۔

پانچویں اہم بات

بھیجی گئیں تصاویر اور ویڈیوز ہمیشہ ہی چند گھنٹوں بعد خود بخود ڈیلیٹ نہیں ہوتے، یا ہو سکتا ہے کہ انھیں اسکرین شاٹس کے طور پر محفوظ کر لیا گیا ہو، تو بچوں کو بلیک میل کیا جا سکتا ہے۔

چھٹی اہم بات

اگر اسنیپ میپ فعال ہے تو دوسرے صارف معلوم کر سکیں گے کہ اسنیپ چیٹ استعمال کرنے والا بچہ کہاں بیٹھا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں