The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس ، ایئر لائنز کی عالمی تنظیم ایاٹا نے ٹریول ایڈ وائزری جاری کردی

اسلام آباد : ایئر لائنز کی عالمی تنظیم ایاٹا نے فضائی آپریشن کے لئے نئی حکمت عملی تیارکرتے ہوئے ٹریول ایڈ وائزری جاری کردی، جس میں ایئرلائنزکو مسافروں کا مکمل ڈیٹا جمع کرنے کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایئر لائنز کی عالمی تنظیم ایاٹا نے کورونا کے پھیلاؤکی روک تھام کے بعد فضائی آپریشن کے لئے نئی حکمت عملی تیار کرلی اور؎ ٹریول ایڈ وائزری جاری کردی۔

جس میں عالمی ایئر ٹرانسپورٹ ایسوسی ایشن نے ایئرلائنزکو مسافروں کا مکمل ڈیٹا جمع کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے کہا کہ ایئرلائنز مسافروں کو ٹکٹ کی فروخت سے قبل ان کے رابطوں کی تفصیل الگ سے جمع کی جائیں اور ٹکٹ کی فروخت سے قبل ٹریول ایجنٹس مسافروں کی مکمل تفصیلات مرتب کریں گے۔

ایاٹا کا کہنا تھا کہ بیرون ممالک سفر کرنے والوں کا اب پبلک ہیلتھ پیسنجرلوکیٹر فارم بھی مکمل کیا جائے گا۔

مزید پڑھیں : کورونا وائرس: بیرون ملک سفر کرنے والے مسافروں کیلئے نقشہ متعارف

یاد رہے ایئر لائنز کی عالمی تنظیم ایاٹا انٹرنیشل ائیر ٹرانسپورٹ ایسوسی ایشن نے بین الاقوامی فلائٹ آپریشن سے متعلق نقشہ متعارف کرایا تھا ، بین الاقوامی پروازوں کے نقشے میں ان ملکوں اور شہروں کی نشاندھی کی جا سکے گی، جہاں فضائی آپریشن جاری ہے۔

ایاٹا سفری نقشے کو ہر 15 منٹ بعد اپ ڈیٹ کرے گا، اس نقشے کا مقصد بیرون ملک سفر کر نے والے مسافروں کی رہنمائی کر نا ہے اور عالمی وباء کورونا وائرس کے دوران سفری طریقہ کار میں کیا تبدیلیاں ہوئی ہیں ، مسافروں کو اپ ڈیٹ رکھا جائے گا۔

بین القوامی پروازوں سے سفر سے متعلق قوانین میں روزانہ کی بنیاد پر ہونے والی تبدیلی سے متعلق بھی باخبر رکھا جائے گا جبکہ اس نقشے میں بتایا جائے گا کہ سرحدوں میں داخلے اور پروازوں کے آپریٹ ہونے سے متعلق مختلف ممالک اپنے قوانین بھی تبدیل کررہے ہیں اور سفری کیا پابندیاں عائد ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں