The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس ، امریکا نے شہریوں کیلئے ٹریول الرٹ جاری کردیا

واشنگٹن : امریکا نے لیول فورکا ٹریول الرٹ جاری کرتے ہوئے اپنے شہریوں کو دنیا کے کسی بھی ملک کا سفر نہ کرنے کی ہدایات کی ہے اور کہا دنیامیں موجود تمام امریکی کمرشل فلائٹس سے فورا واپس آجائیں۔

تفصیلات کے مطابق امریکا نے لیول 4 ٹریول الرٹ جاری کر دیا، جس میں امریکی شہریوں کودنیا کے کسی بھی ملک کا سفرنہ کرنے کی ہدایات کی گئی ہیں۔

امریکی محکمہ خارجہ نے کہا کہ دنیامیں موجود تمام امریکی کمرشل فلائٹس سے فورا واپس آجائیں، واپس نہ آنیوالے امریکا سے باہر غیر معینہ مدت تک رہنے کیلئے تیار رہیں۔

محکمہ خارجہ کا کہنا تھا کہ دنیا بھر میں امریکی سفارت خانے محدود سروسز فراہم کررہے ہیں، امریکا سے باہر سفر کرنے والے اپنے رسک پر سفرکریں، امریکا میں کرونا وائرس سے متاثرہ افراد کی تعداد11ہزار سے تجاوز کرگئی ہے۔

ترجمان نے مزید کہا کہ ہزاروں امریکی پروازیں نہ ہونے کے باعث بیرون ملک پھنسے ہوئے ہیں ، دنیابھر کے ممالک اپنی سرحدیں بند کر رہے ہیں اور متعدد بین الاقوامی ایئرلائنز نے پروازیں بندک ردی ہیں۔

خیال رہے امریکا میں کرونا وائرس نے پنجے گاڑ لئے ہیں ، وائرس سے چودہ ہزار سے زیادہ افراد متاثر ہیں جبکہ دو سو سترہ افراد جان سے گئے، امریکی ریاست کیلی فورنیا کو لاک ڈاون کردیاگیا ہے اور چارکروڑ آبادی والی ریاست میں لوگوں کو گھروں میں رہنےکی ہدایت جاری کی ہے۔

نیویارک کولاک ڈاون کرنے پر غور کیا جارہا ہے، امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا تھا کہ ملیریا کی پرانی دوا کلوراکوئن کورونا وائرس کے خلاف مددگار ثابت ہوئی ہے، ریسرچ جاری ہے، جلد اہم اعلان کیا جائےگا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں