The news is by your side.

Advertisement

چائے والا راتوں رات سوشل میڈیا کا سپراسٹاربن گیا

اسلام آباد : پاکستانی چائے والا سوشل میڈیا کے ذریعے بھارت میں بھی چھا گیا۔ بھارتی شہریوں کا سوشل میڈیا پر کہنا ہے کہ اتنا خوبصورت چائے والا پاکستان میں ہے تو بھارت وہاں بمباری نہ کرے۔

تفصیلات کے مطابق نیلی آنکھیں اورگورا مکھڑے والا اسلام آباد کا چائے والا ارشد خان راتوں رات سوشل میڈیا کا سپر اسٹار بن گیا۔ اس چائے والے کی تصویر جونہی سوشل میڈیا پر پوسٹ ہوئی گھنٹوں میں ہی وائرل ہوگئی۔

اب تک تو لڑکے چائے والی مانگتے تھے لیکن اس چائے والے ارشد خان کی تصویر دیکھ کر پاکستان اور بھارت کی لڑکیوں پر جادو سا چل گیا۔ پاکستانی لڑکیوں میں چائے والے لڑکے کی ڈیمانڈ بڑھ گئی۔


Pakistan’s favourite ChaiWala has Indian girls… by arynews

ارشد خان ایسا ہٹ ہوا کہ لڑکیوں نے ایسے شوہر کی فرمائش کردی۔ کسی نے تو یہ تک کہہ دیا کہ کیا فواد کیا زین ملک مجھے تو ایسا ہی امی کا داماد چاہیئے۔

ایک صارف نے یہ تک کہہ دیا کہ اس چائے والے نے بھارتی لڑکیوں پر سرجیکل اسٹرائیک کی ہے۔ کیا پاکستانی اور کیا انڈین سب ہی اس چائے والے کی تعریفیں کرتے نہیں تھکتے۔

اس پوسٹ پر ایک امریکی شہری نے بھی ٹوئیٹ کردیا کہ شکر ہے پاک بھارت کشیدگی اس چائے والے سے کم ہوئی اورایک ہی تصویر پورے خطے بلکہ دنیا بھر میں مقبول ہوگئی۔ کوئی اسے فلموں میں دیکھنے کا متمنی ہے تو کوئی سیلفی لینے کا خواہشمند دیکھیں کس کی امید بر آتی ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں